Carrefour zdecydował o rozwoju testowanego jesienią konceptu stref Outlet, w których oferuje klientom szeroki wybór produktów niespożywczych w atrakcyjnych cenach. Strefy outlet wprowadzone zostały do trzech nowych hipermarketów w Warszawie oraz Łodzi.
Outlet to specjalnie oznaczone strefy w hipermarketach Carrefour, gdzie czeka na klientów szeroka oferta produktów przemysłowych w różnych kategoriach, m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD. Asortyment stref outlet nabyć można w cenach rozpoczynających się już od 1,99 zł. Produkty wygodnie grupowane są według cen – do 5, 10, 15 zł, a klienci znajdą tam również strefę okazji oraz super ofert.
Jak informuje zarząd sieci, przeprowadzony jesienią w sklepach Carrefour w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku test stref outlet pokazał, że koncept wpisuje się w oczekiwania klientów sieci poszukujących korzystnych okazji zakupowych i doceniających zarówno konkurencyjne ceny, jak również szeroką dostępność towarów.
W ostatnich dniach do portfolio sklepów, w których działają strefy outlet dołączyły trzy nowe hipermarkety – w stołecznej Galerii Wileńskiej przy ul. Targowej 72, na warszawskim Bemowie przy ul. Powstańców Śląskich 126, a także w Łodzi przy ul. Szparagowej 7.
O Carrefour
PARTNER PORTALU
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników.