Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Spółka Wittchen, właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną, zanotował w I kwartale 2021 roku 15 proc. spadek przychodów rok do roku. Wyniosły one łącznie 38,2 mln zł.
W okresie styczeń-marzec sprzedaż detaliczna wyniosła 35,2 mln zł, czyli o 11 proc. mniej w ujęciu rok do roku.
Znaczne spadki Wittchen zanotował w segmencie B2B (-38 proc.), oraz tzw. pozostałych (-88 proc.).
Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.
Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje ponad 100 sklepów i wysp Wittchen. Spółka uruchomiła również serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.