Wittchen podsumował sprzedaż w I kwartale

Spółka Wittchen, właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną, zanotował w I kwartale 2021 roku 15 proc. spadek przychodów rok do roku. Wyniosły one łącznie 38,2 mln zł.
W okresie styczeń-marzec sprzedaż detaliczna wyniosła 35,2 mln zł, czyli o 11 proc. mniej w ujęciu rok do roku.
Znaczne spadki Wittchen zanotował w segmencie B2B (-38 proc.), oraz tzw. pozostałych (-88 proc.).
Wittchen ma ponad 100 salonów stacjonarnych
Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.
Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje ponad 100 sklepów i wysp Wittchen. Spółka uruchomiła również serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!
SCF Magazine nr 4/2023
SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych.