Ponad 37 tys. użytkowników korzysta z nowego programu lojalnościowego Modivo
Modivo.pl, sklep z odzieżą premium należący do eobuwie.pl wystartował z programem lojalnościowym Modivo Fashion Club (MFC). Mimo że projekt został uruchomiony zaledwie kilka tygodni temu, zgromadził już ponad 37 tysięcy aktywnych użytkowników.
Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym Modivo Fashion Club (MFC) gwarantuje dostęp do wielu benefitów, m.in. dedykowanych rabatów, promocji i prezentów. Członkom Programu Lojalnościowego Modivo Fashion Club przyznawane są punkty w oparciu o następujący przelicznik: 1 Punkt Modivo za każdą złotówkę (1 PLN) wydaną na zakupy w ramach strony internetowej modivo.pl, sklepu stacjonarnego lub aplikacji.
Nowości w programie lojalnościowym Modivo
Program Lojalnościowy Modivo Fashion Club (MFC) zakłada trzy poziomy, uprawniające do coraz wyższych rabatów i dodatkowych bonusów. Status Silver gwarantuje stałą 5% zniżkę na zakupy, którą klienci uzyskują od razu po dołączeniu do klubu. Poziom Gold zapewnia 10% rabat. Z kolei status Platinium otwiera dostęp do zniżki w wysokości 15%. Ponadto, dzięki dołączeniu do Programu Lojalnościowego Modivo Fashion Club (MFC), klienci uzyskują stały 20% rabat urodzinowy, a także wcześniejszy dostęp do akcji promocyjnych i ofert specjalnych.
Marka wprowadziła również nowości w aplikacji Modivo. Klienci mogą zestawiać ze sobą wybrane produkty i sprawdzać, jak prezentują się w konkretnych stylizacjach. Wystarczy dodać je do kategorii “ulubione” i za pomocą kilku kliknięć łączyć w dowolne kompozycje.
– To nowatorskie rozwiązanie, szczególnie wartościowe w czasie pandemii, kiedy sklepy stacjonarne są zamknięte lub działają z wieloma ograniczeniami. Pozwala także na znaczne skrócenie samego procesu zakupowego. Wybrane stylizacje możemy zamawiać z poziomu aplikacji, bez konieczności dodawania każdego produktu z osobna do koszyka – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl oraz Modivo.
Eobuwie.pl działa na 16 europejskich rynkach
Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 16 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter