PRCH: na ogólnopolskim lockdownie najbardziej tracą duże obiekty handlowe

prch

Ograniczenie działalności galerii handlowych odbija się na wynikach ich odwiedzalności. Jak wynika z tygodniowego raportu PRCH, w weekend zauważalny był wzrost liczby klientów w obiektach.

Odwiedzalność w ostatnim tygodniu (5-11 kwietnia), w dni handlowe sięgnęła 44 proc. rezultatów odnotowanych w analogicznym okresie 2019 roku, kiedy to centra handlowe działały jeszcze bez zakłóceń.

Ruch w galeriach w drugim tygodniu kwietnia rozłożył się równomiernie od wtorku do czwartku. W weekend zauważalny był wzrost liczby klientów w obiektach. Wielkanocny poniedziałek (5 kwietnia) i niedziela (11 kwietnia) to dni niehandlowe – informuje PRCH.

PRCH: najniższa odwiedzalność centrów handlowych na wschodzie kraju

Na ogólnopolskim lockdownie najbardziej tracą duże obiekty handlowe o powierzchni przekraczającej 60 tys. mkw. GLA – ich średnia odwiedzalność w badanym okresie oscylowała wokół 30 proc. analogicznego tygodnia 2019 roku.

Dane w ujęciu regionalnym wskazują na niewielkie różnice w poziomach odwiedzalności w poszczególnych regionach Polski. Najwyższą odwiedzalność zaobserwowano w regionach centralnym i południowym, a najniższą na wschodzie kraju.

Facebook
LinkedIn

PARTNERZY PORTALU

Informacje partnerów portalu

Firmy

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 firm działających w branży miejsc handlu i usług. PRCH…
Baza danych

Najnowsze informacje

Scroll to Top