Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Powstają nowe parki handlowe grupy Napollo

Ostatnio obranym przez Napollo kierunkiem działań jest koncept parków handlowo-usługowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i o powierzchni najmu do 15 tys. mkw. – Miejsca o takim charakterze przeżywają na terenie całej Polski swój ogromny rozkwit oraz w 100 proc. spełniają oczekiwania zarówno inwestorów, najemców, jak i klientów – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor Działu Zarządzania i Komercjalizacji w Grupie Napollo.

Firma Napollo ma już na swoim koncie 4 zrealizowane wcześniej projekty parków handlowych pod nazwą N-Park ( Stara Iwiczna i Trakt Brzeski w Warszawie oraz Gagarina i Maślicka we Wrocławiu), zastąpiły one format Centrów Zakupów, które działają między innymi w Bielsku Podlaskim, Ząbkach, Zgierzu i Poznaniu, gdzie aktualnie trwa modernizacja Centrum Promienista, także do formatu N-Parku.

Nowe projekty Napollo

Kolejny N-Park pojawi się pod koniec tego roku w liczącym ponad 125 tys. mieszkańców Gorzowie Wielkopolskim, w północno-wschodniej części, przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych, ul. Pomorskiej, w otoczeniu dużych osiedli mieszkaniowych i istotnych zakładów pracy.

Przy realizacji dwóch następnych N-parków Grupa Napollo postawiła na stolicę Dolnego Śląska – jednego z bardziej dynamicznie rozwijających się miast w Polsce.

– Warto tu nadmienić, że w lutym br. Wrocław został sklasyfikowany na 1. miejscu należącego do Financial Times – fDi Magazine raporcie „Globalne Miasta Przyszłości 2021/2022” w kategorii średnich i małych miast świata – dodaje Dorota Beltrani.

Pierwszy planowany obiekt usytuowano przy wschodniej obwodnicy Wrocławia, w Łanach, w gminie Czernica, gdzie w przeciągu kilku ostatnich lat nastąpił 70 proc. wzrost liczby mieszkańców, a budownictwo mieszkaniowe rośnie w ekspresowym tempie.

Trzeci obiekt (choć z pewnością nie ostatni, gdyż inwestor z uwagą analizuje kolejne atrakcyjne lokalizacje) pojawi się na rogu ulic Karwińskiej i Opolskiej, u zbiegu trzech wielkich wrocławskich osiedli: Książa Wielkiego i Małego, Brochowa oraz Tarnogaju, które całościowo zamieszkuje aż 23 tys. potencjalnych klientów. Należy też pamiętać o 11 tys. mieszkańców pobliskiej gminy Siechnice. Dodatkowymi atutami lokalizacji jest droga krajowa 94 w kierunku Oławy i Opola, która przebiega tuż przy nowej inwestycji, jak również doskonały dojazd do centrum – naprzeciw planowanego N-Parku znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe aż siedmiu różnych linii.

Wszystkie trzy inwestycje to mocno zbliżone do siebie wizerunkowo nowoczesne, przestronne obiekty handlowe. Każdy z nich posiada powierzchnię najmu 5-7 tys. GLA. W każdym z nich pojawią podstawowe kategorie: market spożywczy, elektroniczny i sportowy, butiki odzieżowe, apteka, drogeria, a także punkty z rozmaitymi akcesoriami. W każdym przewidziane są również przestrzenie usługowe i gastronomiczne. Ponadto na terenie wybranych N-Parków rozszerzeniem oferty jest restauracja typu drive – thru lub stacja benzynowa, a niekiedy oba obiekty jak np. w Łanach. Wychodząc naprzeciw klientom, każdy N-Park będzie także komfortowo skomunikowany z naziemnym parkingiem mieszczącym od 100 do 150 miejsc.

Otwarcie nowych wrocławskich N-Parków już w 2022 roku

Firma Napollo zamierza otworzyć pozostające w fazie inwestycji wrocławskie N-Parki w 2022 roku, po drodze planując kolejne przemyślane kompleksy handlowo-usługowe.

– Widzimy w nich przyszłość. Mieszkańcy metropolii nasycili się już wielkimi, piętrowymi galeriami handlowymi, gdzie z założenia trzeba spędzić połowę wolnego dnia. W bardziej kameralnych, ale dobrze skomercjalizowanych obiektach, potrzeby konsumpcyjne mieszkańców są zaspokajane zgodnie z aktualnymi trendami” – podkreśla Dorota Beltrani. Ponadto należy zauważyć, że w dobie trwającej pandemii w takich przestrzeniach jest po prostu bezpieczniej. Mniejszy tłok, bliskość miejsca zamieszkania, komfort w przemieszczaniu się to jedne z wielu kluczowych walorów, które niewątpliwie wzmocniły pozycję N-Parków na rynku inwestycyjnym.

Napollo to doświadczony przedsiębiorca prężnie funkcjonujący na polskim rynku od czternastu lat. Firma zajmuje się kompleksowym zarządzaniem procesami inwestycyjnymi, tj.: pozyskiwanie nowych gruntów, koordynacja realizacji budów, finansowanie, komercjalizacja projektów handlowych, sprzedaż mieszkań, zarządzanie nieruchomościami oraz komunikacja marketingowa. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim i Galerii Piastova w Gnieźnie.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników