Napollo: N-Park na Maślicach będzie jeszcze większy

Napollo sukcesywnie rozbudowuje sieć swoich N-Parków. Deweloper rozpoczął rozbudowę swojego obiektu handlowego zlokalizowanego we wrocławskich Maślic. Rozbudowa zakłada blisko 6500 mkw. Plac budowy został już przekazany generalnemu wykonawcy, którym jest firma Spec Bau.

Mieszkańcy Maślic mogą korzystać z udogodnień N-Parku od 2019 roku. To wtedy Napollo otworzyło obiekt o powierzchni 5500 mkw., posiadający 150 miejsc postojowych.

Obok operatora spożywczego Stokrotki, w centrum znalazły się takie marki jak m.in. Rossmann, Media Expert, Empik, KiK, Action, KFC, Domino’s Pizza, Dedal Travel, czy Kiosk Finansowy. Obiekt wyróżnia siłownia Fitness Academy, z której również mogą skorzystać klienci. W sąsiedztwie budynku działa stacja benzynowa PKN Orlen.

Rozbudowa już ruszyła

Teren inwestycji jest już ogrodzony i oznakowany. Rozpoczęły się prace rozbiórkowe części
istniejącego gmachu, a równocześnie ruszyły prace ziemne dla 2 nowych obiektów. Rozbudowa
zakłada blisko 6500 mkw. Klienci będą mogli robić zakupy na ponad dwukrotnie większej powierzchni niż dotychczas.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Z doskonałą lokalizacją

Obiekt handlowy mieści się u zbiegu ulic Maślickiej i Królewieckiej. Lokalizacja oferuje doskonałą
infrastrukturę komunikacyjną, z dobrym połączeniem z Autostradową Obwodnicą Wrocławia, trasą
S8 oraz autostradą A4.

W pobliżu przebiegają trasy trzech linii komunikacji miejskiej; znajduje się szereg zabudowań wielorodzinnych oraz powstają nowe osiedla.

„Nasze parki handlowe powstają w miejscach z łatwym dostępem do kluczowych dróg tranzytowych.
Strefa naszego oddziaływania obejmuje od 15 do 30 tysięcy osób, które korzystają z oferty
codziennych zakupów w naszych centrach po drodze do domu lub pracy” – mówi Krzysztof Elsner,
członek zarządu ds. inwestycji komercyjnych w Grupie NAPOLLO.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Nowoczesne obiekty typu convenience

Parki handlowe znane pod szyldem N-Park, należące do Napollo, zyskały na popularności ze względu
na komfort i kompleksowość zakupów blisko domu.

Oznacza to, że są one w stanie sprostać
wszystkim potrzebom konsumentów w podstawowych kategoriach i jednocześnie uzupełniają je o
ofertę specjalistyczną.

„Atutem N-Parków jest znakomita lokalizacja. Nasze obiekty powstają w miejscach, gdzie można
wygodnie dojechać samochodem, komunikacją miejską czy dojść pieszo.

Oferujemy parkingi z miejscami postojowymi tuż przy pasażu handlowym i dbamy o wygodę poruszania się dzięki niskim bądź bezprogowym przejściom. N-Parki stanowią alternatywę wobec dużych, rozbudowanych pod względem komunikacji galerii handlowych w centrach miast. My stawiamy na wygodę i lokalność” – zaznacza Krzysztof Elsner.

Kolejne N-Parki powstają w różnych częściach kraju

Napollo stale poszerza dostępność klientów do N-Parków. Obiekty o powierzchni najmu do ok.
15 000 mkw. powstają w różnych częściach Polski. Najnowszą inwestycją jest N-Park w Tarnobrzegu,
który jest największym obiektem handlowym w mieście i pierwszą inwestycją Napollo na
Podkarpaciu.

Inwestor działa nie tylko na rynku nieruchomości komercyjnych, ale także mieszkaniowych. Firma
należy do Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Napollo w dniach 25-26 września będzie uczestnikiem jesiennych targów centrów handlowych i
nieruchomości handlowych SCF 2024 Fall w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Eksperci
Napollo będą do dyspozycji uczestników targów oraz gości na stoisku nr 235.