Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Jysk szykuje się do dalszego rozwoju sieci

Jysk przekroczył w tym roku próg 3000 sklepów na całym świecie. Kolejny cel to 5000 lokalizacji stacjonarnych. W Polsce ma być ich 500.

Dynamiczny rozwój wiąże się z większymi potrzebami personalnymi w każdym z krajów operacyjnych Jysk. Dlatego sieć rusza z globalną kampanią wizerunkowo-rekrutacyjną: 3000 Kierowników Sklepów.

– Pracuję w Jysk od 14 lat, na stanowisku kierownika sklepu od 4 lat. Z perspektywy doświadczeń wiem jak ważne jest nastawienie do codziennych obowiązków i to zarówno w odniesieniu do współpracy z załogą sklepu, jak i do realizacji własnych celów. Opracowane wyniki badań to potwierdziły. To miłe wiedzieć, że chociaż pracujemy w różnych krajach, to mamy wiele cech wspólnych, jak i podobnych zainteresowań – mówi Magda, kierownik sklepu Jysk w Skierniewicach.

W ramach kampanii osoby zainteresowane pracą w Jysk na stanowisku kierownika sklepu, będą mogły przystąpić do testu, aby sprawdzić, czy są odpowiednimi kandydatami na to stanowisko.

Międzynarodowa ekspansja sieci Jysk

W Polsce Jysk istnieje od 2000 roku. Siedziba Jysk Polska znajduje się w Gdańsku. W Polsce Jysk obejmuje 241 sklepów i zatrudnia ok 2 400 osób. Docelowo ma powstać 500 lokalizacji.

Jysk jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, sprzedającą „wszystko dla domu”. Sieć założona została przez Larsa Larsena, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Aarhus.  Jysk obejmuje obecnie ponad 3 000 sklepów. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. Sieć zatrudnia ok. 26 500 pracowników w 51 krajach na całym świecie.

Jysk należy do  Lars Larsen Group, w której skład wchodzą liczne firmy m.in. z branży wnętrzarskiej, sieć restauracji, pole golfolwe. Roczny obrót Jysk wyniosi 4,1 miliarda Euro.