Nowy sklep Netto w Szczecinie

Netto stale powiększa portfolio lokalizacji. Dziś otwarto nowy sklep sieci w Szczecinie. Klienci mogą zrobić zakupy w przyjemnej atmosferze, przestronnych i nowoczesnych wnętrzach nawiązujących kolorystyką i klimatem do stylu skandynawskiego.

Na półkach nowego Netto klienci znajdą wszystkie produkty, z których słynie Netto w formacie 3.0, m.in. chrupiące pieczywo prosto z pieca wypiekane na miejscu, szeroką gamę produktów BIO, bogaty wybór gotowych dań w strefie TO GO, ponad 130 rodzajów świeżych warzyw i owoców, a także produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe.

R E K L A M A

Netto ma prawie 400 sklepów w Polsce

– Otwarcie kolejnego sklepu w naszym mateczniku niezwykle nas cieszy – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – To właśnie w Szczecinie ponad 25 lat temu zostało otwarte pierwsze Netto w Polsce. Teraz mamy prawie 400 sklepów w całym kraju i nie zwalniamy tempa. Z przyjemnością przedstawiamy nasz nowoczesny zainspirowany stylem skandynawskim koncept 3.0 kolejnym klientom. Cieszymy się, że coraz więcej osób może korzystać z naszej bogatej, wciąż rozbudowywanej oferty produktów wysokiej jakości, wśród których ważną rolę odgrywają produkty marek własnych, w niezwykle przystępnych cenach.

Bezpieczne zakupy w sklepach

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

Nowy sklep Netto w Szczecinie zlokalizowany jest przy ulicy Śląskiej 26/U1. Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty, w godzinach 6–22 oraz w niedziele handlowe w godzinach 8–20. Do sklepu można dojechać komunikacją miejską, korzystając z linii autobusowych B, 70, 95, 522, 523, 524, 525, 530, 531 i 532, a także linii tramwajowych 1, 2, 3, 5, 7, 11, 12 i 90.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych