Spółka Modern Commerce przejęła sklep internetowy z akcesoriami i zabawkami dla dzieci Mamissima, stając się jego większościowym udziałowcem.
Celem jest pogłębienie skalowania posiadanych biznesów, głównie poprzez optymalizację rozwiązań opartych na data science. Plany obejmują też wprowadzenie marki własnej i istotne rozszerzenie oferty, m.in. o art. dla dzieci w wieku 7-9 lat i akcesoria elektroniczne. Skorzystają na tym również inne podmioty należące do Grupy, w tym Złote Wyprzedaże, które zyskają dodatkowy model sprzedaży.
Dla Modern Commerce przejęcie firmy Mamissima oznacza przede wszystkim poszerzenie oferty o produkty przeznaczone dla dzieci od wieku niemowlęcego do przedszkolnego. To także wprowadzenie dodatkowego modelu sprzedaży w należącym do Grupy e-sklepie Złote Wyprzedaże, w którym handel „flash sale” odbywa się obecnie w ramach kilkudniowych kampanii. Po wprowadzeniu zmian część towarów będzie dostępna natychmiast w ramach obowiązującego standardu rynkowego.
– Stawiamy na synergię spółek zależnych, wynikającą z budowy kompetencji wewnątrz Grupy. Zależy nam na skalowaniu pojedynczych biznesów przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, opartych głównie na data science. Odpowiednie zbieranie danych i bardzo dokładna ich analiza ma się przełożyć na precyzyjne kampanie reklamowe, w których każda wydana złotówka zostanie przypisana do zrealizowanego przychodu – mówi Maciej Tygielski, Członek Zarządu Modern Commerce S.A.
Nowe możliwości rozwoju
PARTNER PORTALU
Sklep internetowy Mamissima jest obecny na rynku już od ponad 10 lat i ma ugruntowaną pozycję. Oferuje m.in. akcesoria, zabawki, kosmetyki, meble, ubranka, gry, zestawy artystyczne i art. szkolno-przedszkolne. Sprzedaje produkty ok. 200 marek – zarówno topowych, jak i niszowych, polskich oraz zagranicznych. Modern Commerce ma w nim teraz blisko 51% udziałów. W następstwie tej inwestycji zwiększa ofertę Grupy już do ponad 33 tys. unikalnych produktów dostępnych online.
– Bardzo cieszymy się z dołączenia do Grupy Modern Commerce. Dzięki tej zmianie uzyskamy dostęp do bardziej rozbudowanej oferty czy zupełnie nowych segmentów, jakie do tej pory nie były dla nas dostępne. Będziemy też mieć możliwość realizacji projektów, na które wcześniej nie było przestrzeni. Wsparcie Grupy otwiera nowe możliwości i szanse rozwoju – komentuje Małgorzata Witkowska, Prezes Zarządu Mamissima.
Budowanie przewagi konkurencyjnej
E-sklep Mamissima budzi bardzo pozytywne emocje wśród klientów, o czym świadczą komentarze publikowane w mediach społecznościowych. Jak zapewnia Maciej Tygielski, Modern Commerce nie przewiduje żadnej rewolucji, bo ten biznes jest dobrze prowadzony przez fachowy zespół. Grupa planuje natomiast wprowadzenie marki własnej i rozszerzenie asortymentu, m.in. o art. dla dzieci w wieku 7-9 lat i akcesoria elektroniczne. Oferta stanie się bardziej kompleksowa i zostanie zaprezentowana jeszcze w tym roku.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
– Mamy liczną konkurencję, którą stanowią wszystkie e-sklepy specjalizujące się w sprzedaży szeroko rozumianej mody, akcesoriów, home & living i kosmetyków. W przypadku kategorii dziecięcej można wymienić np. takie podmioty, jak Smyk czy 5.10.15. Jednak zarówno Mamissima, jak i Złote Wyprzedaże to mocni gracze na rynku – pionierzy sprzedaży internetowej w Polsce. Zgromadzone kompetencje i umiejętności dają nam zdecydowaną przewagę konkurencyjną, którą będziemy chcieli w tym roku w pełni wykorzystać – podsumowuje Dagmara Gadomska z Grupy Modern Commerce.