Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

LPP oszacowało wyniki w I kwartale

Grupa LPP szacuje, że w I kwartale roku obrotowego 2021/22, czyli w okresie luty – kwiecień 2021 roku 2,3 mld zł przychodów i 70 mln zł zysku operacyjnego – podała spółka w komunikacie. W analogicznym okresie 2020 r. przychody wynosiły 1,18 mld zł, a strata EBIT 261 mln zł.

LPP podało, że sprzedaż w sklepach stacjonarnych wzrosła o 76 proc., do 1,4 mld zł, a w segmencie e-commerce wzrosła o 134 proc. do 900 mln zł – czytamy w komunikacie PAP Biznes.

Rosnący udział e-commerce

Udział e-commerce wyniósł 39 proc. wobec 33 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej.

LPP szacuje, że marża brutto na sprzedaży LPP wyniosła 1.280 mln zł (wzrost o 125 proc.), a koszty operacyjne sięgnęły 1.190 mln zł (wzrost o 46 proc. rdr). Procentowa marża wzrosła o 7,5 p.p. do 55,7 proc. Powierzchnia handlowa na koniec kwietnia 2021 roku wyniosła 1.525 tys. m kw. (wzrost o 24 proc. rdr).

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników