Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Galeria Północna z nową strefą relaksu

Galeria Północna rozwija infrastrukturę ogrodu na dachu. W pobliżu tężni solankowej stanęło mierzące ponad 2 metry wysokości koło wodne, którego widok oraz dźwięk szumiącej wody sprzyja relaksowi i wyciszeniu. To nowatorskie, a za razem atrakcyjne rozwiązanie, z którego klienci będą mogli korzystać już od piątku, 7 maja.

Galeria Północna od dawna słynie z niestandardowych rozwiązań. Na terenie obiektu miała już miejsce wystawa gigantycznych owadów, ekspozycja modeli bakterii i wirusów, a w okresie wakacyjnym działała motylarnia. Dużym wyróżnikiem centrum niewątpliwie jest też ogród na dachu z naturalną roślinnością oraz tężnią solankową, w którym regularnie przybywa nowych atrakcji. W tym roku w ogrodzie na dachu pojawiło się koło wodne. Umieszczono je w pobliżu tężni solankowej, z którą wspólnie stworzy strefę relaksu. W tej części ogrodu klienci będą mogli się w pełni wyciszyć i zrelaksować, słuchając szumu wody, a już wkrótce wdychając nasycone cennymi mikroelementami powietrze. Tężnia solankowa zostanie uruchomiona, jak tylko pozwolą na to rządowe wytyczne.

– Ogród na dachu Galerii Północnej to miejsce, w którym klienci mogą nie tylko odpocząć po całym dniu pracy, ale też miło spędzić czas w towarzystwie znajomych i przyjaciół. W sezonie letnim zielone tereny Północnej co roku przyciągają rzeszę klientów. Dlatego regularnie urozmaicamy tę przestrzeń o nowe atrakcje oraz elementy infrastruktury. Wierzymy, że koło wodne spotka się z zainteresowaniem i sprawi, że czas spędzany w ogrodzie będzie upływał jeszcze przyjemniej – mówi Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Koło wodne w ogrodzie Galerii Północnej jest wykonane z dębiny i ma ponad 2 metry wysokości. Podobnie jak pozostałe atrakcje ogrodu zostało zaprojektowane w trosce o środowisko. Jego mechanizm działa w obiegu zamkniętym i jest zasilany deszczówką. W ten sposób nie marnuje się ani kropla wody. Galeria Północna od samego początku zwraca dużą uwagę na kwestie związane z ekologią. Może się pochwalić wieloma rozwiązaniami dotyczącymi efektywnej gospodarki wodą i zużycia energii, a także certyfikatem LEED, przyznawanym budynkom, które oszczędzają zasoby i mają pozytywny wpływ na otoczenie.

W piątek, 7 maja wśród nowych atrakcji na dachu Galerii Północnej pojawi się również scenografia, stworzona z ponad stu gigantycznych kwiatów. Będzie można wśród nich odnaleźć rozmaite gatunki roślin łąkowych i ogrodowych, takie jak chabry, maki, mlecze czy żonkile. Wszystkie kwiaty będą wyróżniać się wyjątkowym kolorem, kształtem i rozmiarem, tworząc wspólnie nowoczesną, a za razem romantyczną scenerię do zdjęć, jak i spacerów.

Oferta handlowa Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej.

Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Zdrofit oraz 2 tys. miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie sklep Junior, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.