Do grona najemców poznańskiego Starego Browaru dołączyła niedawno marka Campione, a w pierwszym tygodniu maja także włoskie Twinset Milano. Dwa modowe brandy – Tommy Jeans i Liu Jo – zrealizowały efektowne metamorfozy sklepów. Nowe oblicze zyskało łącznie ponad 500 mkw. przestrzeni handlowej z asortymentem fashion.
Marka Campione stworzyła w Starym Browarze wyjątkową oprawę dla swoich produktów. Jasne wnętrze urządzono w oryginalnym marynistycznym stylu – aranżacja i kolekcja budują, jak podkreślają przedstawiciele marki, przekonującą całość, zakorzenioną w DNA Campione.
– Całościowy wystrój sklepu idealnie uzupełnia wartości marki – mówi Agnieszka Sielska, właścicielka salonu. Przede wszystkim chcemy zapewnić klientom przyjemne doświadczenie zakupowe poprzez przejrzysty salon, uzupełniony rzucającymi się w oczy marynistycznymi akcentami. Do tej pory otrzymaliśmy bardzo pozytywny feedback od naszych klientów, którzy zachwycają się jachtingowymi dekoracjami i ogólnym feelingiem panującym w sklepie. Asortyment salonu Campione w Starym Browarze wzbogaca marka 10Days Amsterdam. Pozornie nietypowe połączenie dwóch brandów stworzono z myślą o klientach, którzy kochają modę, ale cenią sobie przede wszystkim wygodę i dobrą jakość.
Pierwszy poznański monobrand Twinset Milano
Tuż po zniesieniu ograniczeń w handlu odbyła się kolejna modowa premiera: w Starym Browarze otwarto pierwszy w Poznaniu monobrandowy salon Twinset Milano. Twinset to marka tłumacząca na język mody włoskiego ducha “dolce vita”. Otwarcie butiku w Starym Browarze zbiegło się z premierą wiosenno-letniej kolekcji, którą CEO Twinset, Alessandro Varisco, określił krótko mottem “joie de vivre”.
W nowych odsłonach otwarto także salony marek Liu Jo oraz Tommy Jeans. Salon Liu Jo w Starym Browarze przeszedł całościowy remont. Na elegancką aranżację wnętrza składają się ściany w odcieniu pudrowego różu, mosiężne meble wraz z akcesoriami do prezencji dodatków, a także ekran ze stylizacjami, mający na celu pomóc w doborze kolorów i wzorów oraz zainspirować klienta. Za design salonu odpowiada znana międzynarodowa firma Christopher Ward Studio. – Nowy koncept salonu Liu Jo to przejrzystość kolekcji, nowoczesny styl oraz otwartość na klienta – mówi Kacper Sobieralski, manager salonu. Poprzez rozmieszczenie mebli i dopracowanie najmniejszych detali, klient będzie mógł poczuć się jak w typowym włoskim boutique, gdzie ekspozycja wnętrza przeplata się z modą oraz profesjonalizmem doradców, tworząc przy tym niebanalny urok salonu premium.
Dużym przedsięwzięciem był także remont 180-metrowego salonu Tommy Jeans. Odmienione wnętrze przyciąga klientów street-artową aranżacją, współgrającą z nowymi kolekcjami w stylu lat 90. Dominującym kolorem nowego wystroju jest biel, dzięki czemu wnętrze wydaje się rozświetlone, przyciągając uwagę gości ruchliwego Pasażu. – W sektorze mody premium, której oferta w Starym Browarze jest szeroka, można zaobserwować szczególną dbałość o kreatywne aranżacje wnętrz i świadome kreowanie doświadczeń klientów. Doskonała obsługa, efektowny wystrój i zorientowanie na przyjemność obcowania ze światem brandu – to atuty, którymi marki przekonują konsumentów do zakupów stacjonarnych – informuje zarząd obiektu
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Nowe projekty mimo pandemii
– Premiery i nowe projekty obecnych najemców potwierdzają mocną pozycję Starego Browaru na rynku powierzchni handlowych w Poznaniu. Centrum od lat wybierane jest na miejsce poznańskich premier innowacyjnych marek modowych. Finalizacja umów z tak wartościowymi partnerami w trudnym okresie pandemii jest potwierdzeniem statusu Starego Browaru jako atrakcyjnej biznesowo lokalizacji – mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum. Poszerzanie tenant mixu o nowe wyraziste brandy, inwestycje w metamorfozy istniejących salonów to działania umożliwiające dotarcie do nowych klientów oraz atrakcyjny komunikat mobilizujący do powrotu na zakupy tych obecnych.
– Wyróżniającej się ofercie fashion dedykowane są kreatywne, szerokozasięgowe kampanie shoppingowe realizowane przez dział marketingu Starego Browaru. Unikalną ofertę modową i miks marek promujemy m.in. poprzez autorskie sesje zdjęciowe i materiały przygotowane przez influencerów – mówi Joanna Tupalska, Dyrektor Marketingu Starego Browaru. Jakościowy content wizualny to must-have w komunikacji asortymentu modowego, dlatego tak dużo uwagi poświęcamy jego produkcji. Trwa właśnie wielokanałowa kampania “Moda dla przyjemności” reklamująca wiosenno-letnie kolekcje browarowych marek i zapraszająca klientów do powrotu na zakupy po lockdownie. Shoppingowe rekomendacje w mediach społecznościowych ambasadorów i Starego Browaru osiągnęły dotychczas zasięgi w liczbie ponad 300 tysięcy odsłon.
– Zwracamy uwagę, aby wyprodukowany przez nas materiał wizualny zaistniał w wielu formach i kanałach, dzięki czemu notujemy tak imponujące dotarcie naszych materiałów. Na aktualną kampanię składają się reklamy outdoorowe i prasowe, digital ads, kreatywne mailingi, posty w social media oraz nowość: drukowany magazyn BrowarMAG. Do najbardziej zasięgowych działań należą relacje na Instastories, w tym roku intensywnie pracujemy z tym formatem, cały czas polepszając statystyki publikacji. To właśnie oferta modowa szczególnie dobrze “czuje się” na Instagramie – staramy się czerpać z tego potencjału jak najwięcej dla korzyści naszych najemców – podsumowuje Tupalska.
Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use – handlowym i kulturalnym – zlokalizowanym w sercu Poznania. Ze swoją ofertą dociera zarówno do osób mieszkających lub pracujących w centrum Poznania, jak i do mieszkańców całej aglomeracji poznańskiej i regionu. W Starym Browarze znajduje się ponad 200 sklepów – marek globalnych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek selektywnych), 20 restauracji i kawiarni (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejsze w Polsce Multikino, klub muzyczny, plac miejski oraz 4-hektarowy park. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – fundusz inwestycyjny z ponad 60-letnim doświadczeniem.