Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Galeria Grodova poszerza ofertę o markę sportową

Do grona najemców Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim dołącza 4F, brand należący do spółki OTCF. Tym samym Galeria Grodova rozszerza swoje portfolio o markę wiodącą na polskim rynku odzieży sportowej.

– Budowanie szerokiego portfolio dla naszych klientów uznaliśmy za priorytet, by mogli w pełni korzystać z oferty Galerii Grodovej. Biorąc pod uwagę centralną lokalizację naszej galerii, staraliśmy się w pełni zadbać o potrzeby odwiedzających i zaproponować im usługi i zakupy, które spełnią codziennie potrzeby – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Grupie Napollo. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę sportową prezentowaną m.in. w sklepie Martes Sport także o markę 4F, która jest jednym z najbardziej liczących się na rynku brandów sportowych – dodaje Dorota Beltrani.

Salon marki 4F znajdzie się na pierwszym piętrze (obok RTV Euro AGD i Medicine). 4F to jedna z najbardziej popularnych w Polsce marek odzieży sportowej, przykładająca wagę do jakości swoich produktów, a przy tym do zaawansowanej technologii i estetyki zgodnej z panującymi trendami. Ambasadorami marki są obecnie Anna i Robert Lewandowscy oraz Wilfredo Leon. 4F konsekwentnie rozszerza stacjonarną dostępność swojego brandu dla klientów.

4f-galeria-grodova
4F, Galeria Grodova

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego i Piotra Korka, ekspertów w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem w Polsce i zagranicą. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala.

N-Parki głównym filarem rozwoju Napollo

Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 tys. mkw. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili budowany jest N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na koniec tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann i Pepco. Już niedługo ruszy także budowa N-Parku w przywrocławskich Łanach. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.