Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

400 sklepów w sieci Netto

Netto dynamicznie rozwija sieć sklepów w Polsce. 27 maja br. spółka otworzy pierwszy sklep w miejscu po dawnym Tesco w Szczecinie. Nowy sklep Netto przy ulicy Duńskiej będzie jednocześnie 400. sklepem sieci w Polsce. Placówka będzie funkcjonować we flagowym formacie sieci 3.0.

– Otwarcie sklepu przy ul Duńskiej w Szczecinie ma podwójnie symboliczne znaczenie. Po pierwsze wraz z tym sklepem osiągamy liczbę 400 placówek w Polsce. Rozwijamy się sukcesywnie, a wkrótce ten proces zdecydowanie przyspieszy – mówi Krzysztof Kamiński, Dyrektor Operacyjny w Netto Polska.

– Przekształcenie sklepów Tesco w Netto pozwoli nam w krótkim czasie pojawić się w wielu nowych lokalizacjach w Polsce. Tylko do końca tego roku otworzymy ponad 150 nowych sklepów Netto po Tesco. Zaczynamy od Szczecina, bo choć mamy tu ponad 20 sklepów, to dla nas miasto szczególne – to tu 26 lat temu powstał nasz pierwszy sklep. Także tu otwieramy pierwszy sklep Netto w miejsce Tesco. Tym samym osiągnięty zostaje kolejny kamień milowy w procesie przejęcia sklepów Tesco.

R E K L A M A

Netto przy ul. Duńskiej w Szczecinie będzie miało powierzchnię ok. 1 tys. mkw. i dysponowało ponad 50 miejscami parkingowymi. Dogodna lokalizacja sklepu z pewnością będzie sprzyjała codziennym zakupom. A te warto robić w Netto, o czym przekonują się codziennie klienci sieci.

– Asortyment sklepów Netto odpowiada na potrzeby naszych klientów, obejmując produkty marki własnej i marki producenckie. Całe mnóstwo produktów na naszych półkach pochodzi od polskich dostawców, z czego jesteśmy szczególnie dumni – komentuje Krzysztof Kamiński i dodaje – Skupiamy się na tym, by oferować asortyment najwyższej jakości w najlepszych możliwych cenach. Dodatkowo szereg obecnych w każdym tygodniu promocji pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów. W Netto dobre oferty po prostu się kumulują, a ceny są rozsądne na co dzień.

Także 27 maja o godzinie 8 rano w Szczecinie otwarty zostanie drugi sklep Netto po transformacji Tesco – zlokalizowany przy ulicy Polickiej. Placówka będzie nieco mniejsza od sklepu przy ulicy Duńskiej i zajmie powierzchnię ok. 800 m kw. Do dyspozycji klientów będzie około 70 miejsc parkingowych.

– Z okazji otwarcia przygotowaliśmy dla naszych klientów atrakcyjne oferty promocyjne, które będą obowiązywać w dniach 27–29 maja lub do wyczerpania zapasów. W specjalnych cenach dla klientów otwieranych sklepów dostępne będą owoce i warzywa „Z Zieleniaka Netto”, świeże mięso „Prosto z zagrody” oraz chrupiące, odpiekane na miejscu pieczywo. Ale warto też zwrócić uwagę na produkty marki „Hello sensitive” – m.in. pieluszki i chusteczki nawilżane. Wyjątkowe ceny ucieszą rodziny maluchów – zapewnia Krzysztof Kamiński.

Netto kontynuuje rozwój formatu sklepów 3.0

Obie placówki Netto będą funkcjonować w formacie 3.0, który charakteryzuje się bogatą ofertą produktów BIO, bezglutenowych, bezlaktozowych i bezcukrowych, 150 rodzajami świeżych owoców i warzyw w stałej ofercie, a także rozbudowaną strefą TO GO oferującą dania gotowe do spożycia. Kupujących ucieszy na pewno także odpiekane na miejscu pieczywo. W obu sklepach istnieje także możliwość wypłaty gotówki.

Sklepy w formacie 3.0 inspirowane są znanym stylem skandynawskim, a dzięki m.in. szerokim alejkom zapewniają komfortowe zakupy w przyjaznej atmosferze. W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.