Netto zamiast Tesco na warszawskim Gocławiu

Zakończyły się prace rewitalizacyjne w budynku sklepu Netto przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie. Netto to nowy operator, który zajął miejsce znajdującego się tam dotychczas hipermarketu Tesco.

Przy ul. Kwiatkowskiego w Warszawie powstał hipermarket Netto. W obiekcie właśnie zakończył się generalny remont, który sprawił, że lokal zyskał zupełnie nowy i odświeżony wygląd, a przestrzenie sklepowe stały się bardziej funkcjonalne. Wnętrze budynku zostało odświeżone. Wymieniono sufity i posadzki, pomalowano ściany, zamontowano nowe instalacje elektryczne, a także wykonano nowe stoiska handlowe.

Sklep Netto w miejscu dawnego Tesco

Największe zmiany widoczne są w hali sprzedaży. Wnętrze zyskało odświeżone posadzki wyłożone płytkami oraz sufity i ściany, którym nadano zupełnie nowy kolor. Na ścianach pojawiły się również laminaty dekoracyjne oraz stalowe narożniki, chroniące przed uszkodzeniami mechanicznymi. Zaaranżowano też nowe stoisko mięsne oraz piekarnicze, które powstało w miejscu dotychczasowej chłodni. Kompleksowo odświeżone zostały również zaplecza socjalne, biuro kierownika sklepu oraz pasaże główne, które stały się dużo bardzie przestronne dzięki wyburzeniu części ścian.

W ramach prac remontowych odmalowano też oznaczenia miejsc postojowych na parkingu podziemnym, zamontowano odbojnice stalowe, wymieniono wycieraczki, a także wykonano nowe instalacje elektryczne i oświetleniowe oraz ściany oddzielenia przeciwpożarowego. Za całość prac remontowych odpowiadała firma Infine.

netto-warszawa
Netto, Warszawa, ul. Kwiatkowskiego

Netto to duńska sieć osiedlowych supermarketów, która obecnie jest jednym z największych sprzedawców detalicznych w Polsce. W całym kraju znajduje się obecnie ponad 400 sklepów. Ich liczba jednak cały czas rośnie, poprzez otwieranie nowych obiektów handlowych w lokalizacjach przejętych od Tesco. Przykładem takiego sklepu jest Netto przy ul. Kwiatkowskiego, którego otwarcie miało miejsce 27 maja br.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych