Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

White Bear Coffee startuje z nowym konceptem handlowym

White Bear Ice Cream to nowy format gastronomiczny stworzony przez przez Grupę Gastronom. Pierwszy lokal nowej sieci lodziarni ruszył w Białymstoku. Marka będzie rozwijana w oparciu o system franczyzowy.

Marka White Bear do tej pory znana była jako sieć kawiarni. Teraz Urszula i Mariusz Olechno – twórcy marki – postawili na nowy lodowy koncept. Nowa sieć wystartowała w Białymstoku, ale obecnie na mapie miasta już pojawiły się 4 punkty, w których można spróbować rzemieślniczych deserów, wytwarzanych według tradycyjnej receptury.

– Lody the White Bear Ice Cream kupimy w kawiarniach White Bear Coffee przy ulicach Sienkiewicza i Żelaznej, a także w lokalach przy Kilińskiego oraz Zachodniej. Jednak w najbliższym czasie warto wypatrywać kolejnych różowo-żółto-zielonych okienek, riksz, a nawet… lodobusa! Oprócz ponadczasowych propozycji, jak śmietanka, truskawka czy pistacja, znajdziemy tam również smaki kawowe, stworzone specjalnie na potrzeby nowej marki. Ale to nie wszystko – informują twórcy nowego konceptu.

White Bear Ice Cream to młodsza siostra kawiarni White Bear Coffee

– White Bear Ice Cream to młodsza siostra kawiarni, dlatego w ofercie nie mogło zabraknąć wyśmienitej kawy, wypalanej w naszej rzemieślniczej palarni. Parzymy ją na różne sposoby – od ekspresów po metody przelewowe i serwujemy na wynos w designerskich, ekologicznych kubeczkach. Do tego zapraszamy na wyjątkowy deser, jakiego nie ma nigdzie indziej w naszym mieście. To gorący pączek z zimnymi lodami w środku, podawany z polewą, bitą śmietaną i owocami. Propozycja idealna dla osób, które zgłodnieją podczas letniego spaceru po Białymstoku – mówi Marcin Zalewski, współwłaściciel marki.

Sieć the White Bear Ice Cream funkcjonuje w ramach franczyzy. Twórcy tego projektu zachęcają więc osoby zainteresowane prowadzeniem własnej lodziarni do spróbowania swoich sił w tym biznesie.

– Miśkowe lodziarnie to świeży, nowoczesny koncept, oparty na personalizowanych produktach. Ciekawy design naszych punktów w połączeniu z wysokiej jakości ofertą pozwala wyróżnić się spośród tłumu lokali i przyciągnąć klientów absolutnie w każdym wieku. Dlatego jeśli marzy Ci się fajny, sezonowy biznes ze stosunkowo niskim wkładem własnym, skontaktuj się z nami! Szukamy uśmiechniętych, pełnych energii przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać się pod naszymi skrzydłami – zachęca Marcin Zalewski.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników