Centrum Łopuszańska 22 wzmacnia ofertę dyskontową

Tedi dołączy do grona nowych najemców w warszawskim Centrum Łopuszańska 22. Obiekt tym samym wzmacnia ofertę dyskontową, którą tworzą już marki: Pepco, Action, Dealz, KiK czy Biedronka

Okres pandemii nie zatrzymał planów rozwojowych Centrum. Właśnie podpisana została umowa z nowym najemcą. Jest nim niemiecki gigant wśród niespożywczych dyskontów – Tedi. Zajmie on lokal o powierzchni ponad 868 mkw. W jego ofercie znajdą się artykuły wyposażenia domu i aranżacji wnętrz, akcesoria biurowe, elektronika i narzędzia, kosmetyki, zabawki oraz produkty dla zwierząt.

Włączenie Tedi do grona najemców ucieszy w szczególności klientów zainteresowanych produktami z kategorii wyposażenia i dekoracji wnętrz. Tym bardziej że atutem sieci jest polityka cenowa, która stawia na szeroki i atrakcyjny asortyment w niskich cenach – informuje firma Mallson odpowiedzialna za komercjalizację obiektu.

To jednak nie jedyne zmiany na jakie mogą liczyć klienci centrum. Kilku dotychczasowych najemców powiększyło swój metraż. Są to: sklep z odzieżą damską Tiffi, salon manicure Dzai. Centrum wzmocniło również ofertę rozrywkową. Tuż obok parku trampolin i sali zabaw Airo otworzył się właśnie salon gier Fox Games Arcade. W strefie gastronomicznej również dokonały się duże zmiany. Otwarta została pijalnia herbaty buble tea pod marką Ding tea. Strefę restauracyjną wzmocnił również punkt oferujący świeże sushi – Royal Sushi. Na ostatniej prostej jest też budowa restauracji Meat Point, piekarni Otrębusy oraz internetowej drogerii Aleperfumeria.

Centrum Łopuszańska 22 : 120 sklepów i 20 tys. mkw. GLA

PARTNER PORTALU

Kaufland

Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie licząca 120 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowi najemcy obiektu to m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, Action, Rossmann, KiK, Pepco, Dealz, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Femestage Eva Minge, Ziaja, Tiffi, Maxi ZOO czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1,3 tys. wygodnych naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. Ofertę handlową wzbogaca ultranowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw., znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic. Chętnie uczęszczają do niego okoliczni mieszkańcy, pracownicy strefy biznesowej a także mieszkańcy innych dzielnic Warszawy i okolic. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD, z której korzystają mieszkańcy ościennych gmin. Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments która współpracuje z firmą Mallson Polska przy rekomercjalizacji obiektu.

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami. Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.