Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Rossmann na liście TOP5 raportu „Мeaningful Brands”

Kolejny rok z rzędu Rossmann znalazł się wśród pięciu najsilniejszych marek w raporcie „Мeaningful Brands”. Przygotowała go Havas Media Polska. Na czele także E.Wedel, Samsung, Google i Allegro.

Badanie pokazało, że konsumenci poszukują marek, które realnie mogą zmieniać ich życie. Wymagają od marek, aby działały na rzecz środowiska i planety (73 proc. ankietowanych).

– Duża grupa respondentów (71 proc.) jest zmęczona brakiem konsekwencji: marki mówią jedno, a robią drugie. Klienci doceniają firmy, które mają opinię odpowiedzialnych społecznie, bowiem 64 proc. ankietowanych kupuje ich produkty – informuje Jakub Jankowski, reprezentujący sieć drogerii Rossmann.

Wyróżnienia TOP5 raportu „Мeaningful Brands” otrzymały: Allegro, Google, Samsung, Rossmann i E.Wedel. Tegoroczna tura polskiej edycji tego badania objęła ok. 16 tys. respondentów, 128 marek, 16 kategorii produktowych. Badanie Meaningful Brands jest przeprowadzane od 2009r. w 31 państwach.

Rossmann ma już ponad 1,5 tys. drogerii w Polsce

Z początkiem tego roku sieć Rossmann świętowała otwarcie 1500. drogerii w Polsce. Pierwszy sklep z szyldem sieci zadebiutował 28 lat temu w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej. Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce, a zakupy w drogeriach należących do sieci robi ponad 820 tys. Polaków rocznie. W całej Polsce spółka zatrudnia ponad 19 tys. pracowników. Oferuje swoim klientom 21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek) i firmuje 27 marek własnych.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem