Rossmann na liście TOP5 raportu „Мeaningful Brands”

Kolejny rok z rzędu Rossmann znalazł się wśród pięciu najsilniejszych marek w raporcie „Мeaningful Brands”. Przygotowała go Havas Media Polska. Na czele także E.Wedel, Samsung, Google i Allegro.

Badanie pokazało, że konsumenci poszukują marek, które realnie mogą zmieniać ich życie. Wymagają od marek, aby działały na rzecz środowiska i planety (73 proc. ankietowanych).

– Duża grupa respondentów (71 proc.) jest zmęczona brakiem konsekwencji: marki mówią jedno, a robią drugie. Klienci doceniają firmy, które mają opinię odpowiedzialnych społecznie, bowiem 64 proc. ankietowanych kupuje ich produkty – informuje Jakub Jankowski, reprezentujący sieć drogerii Rossmann.

Wyróżnienia TOP5 raportu „Мeaningful Brands” otrzymały: Allegro, Google, Samsung, Rossmann i E.Wedel. Tegoroczna tura polskiej edycji tego badania objęła ok. 16 tys. respondentów, 128 marek, 16 kategorii produktowych. Badanie Meaningful Brands jest przeprowadzane od 2009r. w 31 państwach.

Rossmann ma już ponad 1,5 tys. drogerii w Polsce

PARTNER PORTALU

Kaufland

Z początkiem tego roku sieć Rossmann świętowała otwarcie 1500. drogerii w Polsce. Pierwszy sklep z szyldem sieci zadebiutował 28 lat temu w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej. Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce, a zakupy w drogeriach należących do sieci robi ponad 820 tys. Polaków rocznie. W całej Polsce spółka zatrudnia ponad 19 tys. pracowników. Oferuje swoim klientom 21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek) i firmuje 27 marek własnych.