KFC otwiera 300. restaurację w Polsce

W połowie czerwca 2021 spółka AmRest otworzyła 300. restaurację KFC w Polsce. Wraz z otwarciem lokalu w Łodzi firma wzmacnia swoją pozycję na krajowym rynku gastronomicznym w kategorii restauracji szybkiej obsługi (QSR).
– KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza ponad 900 restauracjami sieci w całej Europie. Z perspektywy całego biznesu Spółki, Polska niezmiennie jest jednym z kluczowych rynków. Nieustanne zwiększamy dostępność marki dla naszych gości w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest najnowsza restauracja przy Parku Handlowym w Łodzi. W KFC od zawsze jakość i świeżość dań stawiane są na pierwszym miejscu. Ale nie tylko. KFC wspiera także organizacje społeczne i jako pierwsza sieć restauracji w Polsce wdrożyła program Harvest, w ramach którego nasi pracownicy za pośrednictwem Banków Żywności w Polsce przekazali prawie dwa miliony ciepłych posiłków. KFC wdraża także szereg rozwiązań wspierających środowisko: nasze dania serwujemy w opakowaniach wyprodukowanych w 50 proc. z recyclingu, systematycznie redukujemy zużycie plastiku, a także budujemy odpowiedzialnie nasze nowe restauracje używając ekologicznych technologii. Posiadamy pierwszą w tej części Europy restaurację z certyfikacją LEED. Siłą marki KFC są również lokalni dostawcy, wyselekcjonowane, najlepsze polskie hodowle drobiu i wyłącznie sprawdzone produkty – mówi Thomas Łacek, Brand Prezydent KFC w AmRest.