Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

KFC otwiera 300. restaurację w Polsce

W połowie czerwca 2021 spółka AmRest otworzyła 300. restaurację KFC w Polsce. Wraz z otwarciem lokalu w Łodzi firma wzmacnia swoją pozycję na krajowym rynku gastronomicznym w kategorii restauracji szybkiej obsługi (QSR).

– KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza ponad 900 restauracjami sieci w całej Europie. Z perspektywy całego biznesu Spółki, Polska niezmiennie jest jednym z kluczowych rynków. Nieustanne zwiększamy dostępność marki dla naszych gości w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest najnowsza restauracja przy Parku Handlowym w Łodzi. W KFC od zawsze jakość i świeżość dań stawiane są na pierwszym miejscu. Ale nie tylko. KFC wspiera także organizacje społeczne i jako pierwsza sieć restauracji w Polsce wdrożyła program Harvest, w ramach którego nasi pracownicy za pośrednictwem Banków Żywności w Polsce przekazali prawie dwa miliony ciepłych posiłków. KFC wdraża także szereg rozwiązań wspierających środowisko: nasze dania serwujemy w opakowaniach wyprodukowanych w 50 proc. z recyclingu, systematycznie redukujemy zużycie plastiku, a także budujemy odpowiedzialnie nasze nowe restauracje używając ekologicznych technologii. Posiadamy pierwszą w tej części Europy restaurację z certyfikacją LEED. Siłą marki KFC są również lokalni dostawcy, wyselekcjonowane, najlepsze polskie hodowle drobiu i wyłącznie sprawdzone produkty – mówi Thomas Łacek, Brand Prezydent KFC w AmRest.

KFC inwestuje w nowe kanały sprzedaży

Aby zwiększać dostępność marki KFC dla gości, firma intensywnie inwestowała w nowe kanały sprzedaży oraz konsekwentnie poszerzała zasięg dostaw do domu. Jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań było wprowadzenie usługi KFC Collect, czyli dodatkowej funkcji w aplikacji, która pozwala na zamówienie produktów za pośrednictwem trzech bezpiecznych i wygodnych, opcji osobistego odbioru: w restauracji, przy okienku Drive Thru lub na specjalnie oznakowanym parkingu restauracji KFC.

– Ostatnie prawie półtora roku było dużym wyzwaniem dla branży restauracyjnej. My również odczuliśmy skutki pandemii, natomiast przez cały czas najważniejsze dla nas było bezpieczeństwo naszych pracowników i Gości. Z dumą wspieraliśmy lekarzy i osoby zaangażowane w walkę z pandemią, chociażby poprzez bezkontaktowe dostawy posiłków regeneracyjnych do szpitali czy współpracę z Bankami Żywności. Dzięki zachowaniu najwyższych standardów operacyjnych i ogromnemu zaangażowaniu naszych pracowników mogliśmy sprostać stawianym tym wyzwaniom. Nie tylko udało się nam rozwinąć nasze kanały sprzedażowe, ale również realizowaliśmy plan nowych otwarć. Kontynuujemy naszą strategię rozwoju, tak aby znaleźć się we wszystkich miejscach, gdzie oczekują nas fani KFC – mówi Bartosz Pęczalski, Prezydent KFC Polska.

Restauracje KFC zarządzane przez AmRest zatrudniają w Polsce 10 tys. pracowników, a na rynkach europejskich prawie 30 tys. osób.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem