Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

KFC otwiera 300. restaurację w Polsce

W połowie czerwca 2021 spółka AmRest otworzyła 300. restaurację KFC w Polsce. Wraz z otwarciem lokalu w Łodzi firma wzmacnia swoją pozycję na krajowym rynku gastronomicznym w kategorii restauracji szybkiej obsługi (QSR).

– KFC to strategiczna marka w portfolio spółki AmRest, która globalnie zarządza ponad 900 restauracjami sieci w całej Europie. Z perspektywy całego biznesu Spółki, Polska niezmiennie jest jednym z kluczowych rynków. Nieustanne zwiększamy dostępność marki dla naszych gości w dogodnych lokalizacjach, czego dowodem jest najnowsza restauracja przy Parku Handlowym w Łodzi. W KFC od zawsze jakość i świeżość dań stawiane są na pierwszym miejscu. Ale nie tylko. KFC wspiera także organizacje społeczne i jako pierwsza sieć restauracji w Polsce wdrożyła program Harvest, w ramach którego nasi pracownicy za pośrednictwem Banków Żywności w Polsce przekazali prawie dwa miliony ciepłych posiłków. KFC wdraża także szereg rozwiązań wspierających środowisko: nasze dania serwujemy w opakowaniach wyprodukowanych w 50 proc. z recyclingu, systematycznie redukujemy zużycie plastiku, a także budujemy odpowiedzialnie nasze nowe restauracje używając ekologicznych technologii. Posiadamy pierwszą w tej części Europy restaurację z certyfikacją LEED. Siłą marki KFC są również lokalni dostawcy, wyselekcjonowane, najlepsze polskie hodowle drobiu i wyłącznie sprawdzone produkty – mówi Thomas Łacek, Brand Prezydent KFC w AmRest.

KFC inwestuje w nowe kanały sprzedaży

Aby zwiększać dostępność marki KFC dla gości, firma intensywnie inwestowała w nowe kanały sprzedaży oraz konsekwentnie poszerzała zasięg dostaw do domu. Jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań było wprowadzenie usługi KFC Collect, czyli dodatkowej funkcji w aplikacji, która pozwala na zamówienie produktów za pośrednictwem trzech bezpiecznych i wygodnych, opcji osobistego odbioru: w restauracji, przy okienku Drive Thru lub na specjalnie oznakowanym parkingu restauracji KFC.

R E K L A M A

– Ostatnie prawie półtora roku było dużym wyzwaniem dla branży restauracyjnej. My również odczuliśmy skutki pandemii, natomiast przez cały czas najważniejsze dla nas było bezpieczeństwo naszych pracowników i Gości. Z dumą wspieraliśmy lekarzy i osoby zaangażowane w walkę z pandemią, chociażby poprzez bezkontaktowe dostawy posiłków regeneracyjnych do szpitali czy współpracę z Bankami Żywności. Dzięki zachowaniu najwyższych standardów operacyjnych i ogromnemu zaangażowaniu naszych pracowników mogliśmy sprostać stawianym tym wyzwaniom. Nie tylko udało się nam rozwinąć nasze kanały sprzedażowe, ale również realizowaliśmy plan nowych otwarć. Kontynuujemy naszą strategię rozwoju, tak aby znaleźć się we wszystkich miejscach, gdzie oczekują nas fani KFC – mówi Bartosz Pęczalski, Prezydent KFC Polska.

Restauracje KFC zarządzane przez AmRest zatrudniają w Polsce 10 tys. pracowników, a na rynkach europejskich prawie 30 tys. osób.