Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Netto otwiera kolejnych sześć sklepów

Netto 17 czerwca br. otworzyło sześć kolejnych sklepów w miejscu dawnych placówek Tesco: w Andrychowie (woj. małopolskie), Bielsku-Białej (woj. śląskie), Choszcznie (woj. zachodniopomorskie), Czarnkowie (woj. wielkopolskie), Sulejowie (woj. łódzkie) i Wąbrzeźnie (woj. kujawsko-pomorskie). Sklepy zostały otwarte w formule Netto 3.0

Netto 3.0 to flagowy format sieci sklepów Netto oferujący szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań.

Format sklepów Netto 3.0

Wystrój sklepów Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewniające kupującym przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów. Wszystkie nowo otwarte sklepy to także tzw. oferta non-foodowa obejmująca wyposażenie i pomoce domowe, sprzęty AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie, dostarczając co tydzień nowych pomysłów i inspiracji.

O Netto Polska

Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników