Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Popularne marki wybierają Galerię Wiślanka

Galeria Wiślanka od chwili inauguracji cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem najemców. Do portfolio jedynego, nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach dołączyły kolejne marki debiutujące w mieście – Douglas i New Yorker.

Dzięki obecności najbardziej rozpoznawalnych i wcześniej niedostępnych brandów, Galeria stała się główną destynacją zakupową mieszkańców Żor i okolicznych miejscowości. Z kolei otwarcia nowych salonów z kategorii „anchor tenant” dowodzą, że Wiślanka oceniana jest jako godny zaufania długoterminowy partner biznesowy.

Nowi najemcy w Galerii Wiślanka

Galeria Wiślanka powitała kolejnych najemców, których sklepy dotychczas były niedostępne w Żorach. Portfolio marek fashion centrum handlowego poszerzyło się o salon niemieckiej sieci New Yorker. Tym samym zestaw sklepów oferujących modę i dodatki dla młodych kobiet oraz mężczyzn, do których należą m.in.: Cropp, House, Sinsay, Reserved, Diverse czy Sizeer, Mohito, Orsay, Tatuum, Solar, Sizeer powiększył się o nowy lokal mierzący blisko 1000 mkw. powierzchni. Tak bogata oferta mody młodzieżowej w jednym miejscu, jak informuje zarząd obiektu, uplasowała Galerię Wiślankę na pozycji niekwestionowanego lidera w tej kategorii na lokalnym rynku.

new-yorker-wislanka
New Yorker, Wiślanka

Asortyment New Yorker tworzą rozpoznawalne marki własne szczególnie wśród nastolatków. Popularne i kultowe już linie Fishbone, Fishbone Sister oraz Black Squad skierowane są w szczególności do klientów chcących podkreślić swoją osobowość poprzez styl streetwear. Natomiast kolekcje Amisu i Smog przeznaczone są dla kobiet świadomych najnowszych trendów i lubiących wyróżniać się poprzez stylowe ubrania.

Galeria Wiślanka: centrum dla każdego

Galeria Wiślanka na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA w ponad 80 sklepach zapewnia niezwykle różnorodny tenant-mix, w skład którego wchodzą zarówno przystępne cenowo marki sieciowe, jak i salony premium. Grono najemców ostatniej kategorii powiększyło się o mierzącą 195 mkw. perfumerię Douglas. Otwarty w najnowszym koncepcie salon jest 145. lokalizacją tej sieci w Polsce. W perfumerii zastosowano wygodny podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów, umożliwiający ich przetestowanie przed zakupem.

douglas-wislanka
Douglas, Wiślanka

W Douglas na kupujących czekają artykuły aż kilkuset marek. Wśród nich są produkty ekskluzywnych bandów, ale także ekologiczne i naturalne. W salonie dostępna jest również szeroka paleta nowości zarówno w zakresie kosmetyki kolorowej, jak i perfum, z których sieć jest najbardziej znana.

– Zaufanie firm będących pionierami na rynku w swoich kategoriach jest niezwykle ważne i utwierdza nas w przekonaniu, że Galeria Wiślanka jako jeden z nowocześniejszych obiektów w kraju, doskonale spełnia ich oczekiwania i wpisuje się w plany ich ekspansji. Miarą sukcesu całego projektu, mimo istniejącej sytuacji pandemicznej, jest bardzo wysoka odwiedzalność. Klienci cenią Wiślankę nie tylko za kompleksową ofertę zakupową, ale także możliwość spędzenia wolnego czasu w części rozrywkowej, w skład której wchodzi multipleks Helios i sala zabaw dla dzieci Jupiter. Duże znaczenie dla całego obiektu ma także obecność największego w mieście supermarketu sieci Lidl otwartego w najnowszym koncepcie – mówi Teresa Jonas, inwestor, prezes zarządu Wiślanka S.A.

Oferta handlowa Galerii Wiślanka

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), gdzie swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, 4F, Orsay, Diverse, Solar, Tatuum, Ryłko, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Bytom, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników