Żabka odświeża strefę gastronomiczną

Żabka to największa w Polsce sieć z ofertą gastronomiczną. Dzięki ponad 7,2 tys. sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, zawsze blisko i po drodze każdy klient ma dostęp do prostych, ale jednocześnie smacznych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej kawy. Oferowane przez Żabkę jedzenie to, jak informują przedstawiciele sieci, jakość, która budzi zaufanie klientów.

– We wszystkich sklepach Żabka dostępne są menuboardy w nowej odsłonie, które ułatwią podjęcie decyzji nawet najbardziej niezdecydowanym klientom, oraz nowe, kolorowe, radosne kubki na napoje gorące. Zmienia się także otoczenie kącika kawowego. Dzięki wyrazistym, inspirowanym popartem kolorom oraz lekkim, młodzieżowym, czasami „niegrzecznym” hasłom komunikacja zyska „pazura”. A klienci sieci nabiorą pewności, że wybierając ciepłe przekąski z oferty gastronomicznej Żabki, będą mieli nie tylko pozytywną energię na cały dzień, ale też pozytywny nastrój – informują przedstawiciele sieci.

Oferta gastronomiczna Żabki to produkty smaczne i różnorodne, dobre jakościowo i przystępne cenowo. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, klienci we wszystkich sklepach sieci mogą kupić burgery, także wege, oraz panini czy tosty. Żabka nieustannie rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową – najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabce. W sklepach sieci kupić także można świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100 proc. arabica, m.in. czarną, białą, espresso, cappuccino czy latte, podawane w kubkach z papierowym wiekiem celulozowym. Poza stałym, nieustannie rozwijanym asortymentem, klienci znajdą tu także produkty okolicznościowe, np. halloweenowe donuty, pączki na tłusty czwartek czy poznańskie rogale z białym makiem.

Ponad 7,2 tys. sklepów Żabka w Polsce

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7200 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Sklepy sieci są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych