Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Napollo inwestuje w trzy kolejne parki handlowe

W Piotrkowie Trybunalskim, Lubinie oraz w Sochaczewie powstaną trzy nowe inwestycje handlowe Napollo,  parki handlowe – N-Park. Obiekty typu convenience stają się coraz bardziej popularne na terenie Polski, głównie dzięki kompletnemu spełnianiu oczekiwań zarówno inwestorów, jak i klientów.

Tym co wyróżnia trzy nowe projekty jest przede wszystkim lokalizacja.

Lokalizacja, lokalizacja, ….

N-Park w Lubinie planowany jest na rogu ulicy Ścinawskiej i Zielonogórskiej, w okolicy wschodniej obwodnicy miasta, co stanowi korzystne położenie dla klientów dojeżdżających spoza Lubina. Obejmie powierzchnię 5 tys. m². Planowo zostanie otwarty dla klientów w drugiej połowie 2022 roku. Z kolei N-Park w Piotrkowie Trybunalskim planowany jest na czwarty kwartał 2022 roku i znajdzie się w pobliżu obiektu OBI przy ul. Sulejowskiej, bezpośrednio przy wschodniej obwodnicy. Będzie to największy park handlowy w mieście.

R E K L A M A

N-Park w Sochaczewie powstanie przy skrzyżowaniu drogi krajowej nr 92 i ulicy Olimpijskiej tworząc wraz z okolicznymi obiektami handlowymi główne centrum zakupowe miasta. Obejmie powierzchnię ponad 6 tys. m². Otwarcie planowane jest na pierwszy kwartał 2023 roku.

Tenat-mix szyty na miarę

Parki handlowe typu convenience, w które inwestuje Napollo, oferują korzystny miks najemców, zaspokajający codzienne potrzeby klientów – W Lubinie zaproponujemy m.in. ofertę spożywczą, drogeryjną i odzieżową – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Grupie NAPOLLO.

– Tamtejszy N-Park stworzy obszar zakupowy, wraz z istniejącym już sklepem Agata Meble.  Z kolei w Piotrkowie Trybunalskim dodatkowo wprowadzimy ofertę gastronomiczną oraz propozycje dla domu i ogrodu. W Sochaczewie oprócz oferty spożywczej i drogeryjnej swoje miejsce znajdzie również sklep z elektroniką jak również sklepy typu Home & Deko.  Poza wymienionymi powyżej branżami powstanie dodatkowo restauracja drive oraz myjnia samoobsługowa.

Wyróżnikiem N-PARKÓW – parków handlowych typu convenience – jest tenant-mix, oparty na wybranym zestawie popularnych marek. Oferta parków handlowych jest każdorazowo profilowana zgodnie ze specyfiką lokalizacji, tak by optymalnie wykorzystać jej potencjał.

N-Parki w całej Polsce

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego i Piotra Korka, ekspertów w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem w Polsce i zagranicą. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili budowany jest N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na koniec tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann,Pepco i RTV Euro AGD. Już niedługo ruszy także budowa N-Parku w przywrocławskich Łanach. Napollo to właściciel  galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest także członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.