Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

Żabka chce być siecią pierwszego wyboru

Cele, które stawia przed sobą Żabka na najbliższe lata, to m.in.: zwiększenie poziomu satysfakcji klientów tak, aby Żabka była ich pierwszym wyborem czy podwojenie sprzedaży zdrowych i zrównoważonych produktów marki własnej do 2025 r.

Zwiększenie satysfakcji klientów

Cele, które stawia przed sobą Żabka na najbliższe lata, to m.in.:

  • zwiększenie poziomu satysfakcji klientów tak, aby Żabka była ich pierwszym wyborem
  • podwojenie sprzedaży zdrowych i zrównoważonych produktów marki własnej (do 2025 roku)
  • przeciwdziałanie marnowaniu żywności poprzez zmniejszenie wagi marnowanej żywności o 25 proc. do 2025 r.
  • obecność w TOP25 najlepszych pracodawców wg badania Instytut Gallupa
  • raportowanie danych niefinansowych wg najlepszych praktyk w tym zakresie
  • podniesienie poziomu satysfakcji franczyzobiorców ze współpracy z Żabką
  • osiągnięcie neutralności klimatycznej (w ujęciu emisji gazów cieplarnianych w zakresie 1 i 2 do roku 2025 roku)
  • osiągnięcie poziomu 100% zbiórki plastiku w stosunku do ilości wprowadzonej na rynek (po 2025 roku)

– W ramach Grupy Żabka budujmy ekosystem wygodnych rozwiązań w obszarze modern convenience, które ułatwiają codzienne życie milionom klientów. Misję tę realizujemy w sposób zrównoważony i odpowiedzialny, dbając o ludzi i naszą planetę. To długofalowy kierunek, jaki obraliśmy w ramach przyjętej przez nas strategii odpowiedzialności. Nasze zobowiązania w tym obszarze są ściśle zintegrowane z celami biznesowymi i będą w kolejnych latach wytyczać naszą drogę rozwoju – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu Grupy Żabka.

W ramach zrównoważonego rozwoju

Raport „Wygodnie i Odpowiedzialnie” to kolejny raport odpowiedzialności przygotowany przez Żabka Polska. Zostały w nim opisane działania podejmowane przez Grupę w obszarze zrównoważonego rozwoju w 2020 roku. Raport został przygotowany zgodnie z międzynarodowym standardem raportowania niefinansowego Global Raporting Initiative (GRI) i poddany  niezależnej, zewnętrznej weryfikacji przez  Ernst & Young Audyt Polska.