Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Netto nie zwalnia tempa

Barcin (woj. kujawsko-pomorskie), Jaktorów (woj. mazowieckie), Lędziny (woj. śląskie), Łódź (woj. łódzkie), Sucha Beskidzka (woj. małopolskie) i Szczecin (woj. zachodniopomorskie) to miasta, w których Netto otworzyło dziś kolejne sklepy w miejscu dawnych placówek Tesco. Inauguracje cieszyły się dużym zainteresowaniem, przyciągając klientów. Kontynuacja świętowania planowana jest na sobotę, 3 lipca. W dniach 1–3 lipca we wszystkich nowo otwartych sklepach obowiązują też liczne promocje z przecenami sięgającymi kilkudziesięciu procent.

Od 27 maja otwarto już 30 sklepów Netto zastępujących dawne placówki Tesco – to bilans pierwszych tygodni otwarć w procesie konwersji sieci pod nowym szyldem. 

Promocje na otwarcie

Świętowanie otwarć rozpoczęło się w sklepach w czwartek o 8 rano. Tego dnia klienci – tradycyjnie już – otrzymali w prezencie do zakupów duże wygodne torby wielorazowego użytku z grafiką nawiązującą do logo i kolorystyki Netto.

R E K L A M A

Ponadto każda osoba, która zrobi zakupy w nowo otwartym sklepie za minimum 60 zł w dniach 1–3 lipca otrzyma wraz z paragonem specjalny kupon obniżający rachunek podczas kolejnych zakupów w tym konkretnym sklepie. Kupon obniżający wartość rachunku o 10 zł będzie można wykorzystać tydzień później, w dniach 8–10 lipca, robiąc zakupy o wartości minimum 60 zł  czyli.  W tym terminie wydawane będą także kupony o wartości 10 zł, z których będzie można skorzystać w dniach 15–17 lipca, gdy zakupy wyniosą co najmniej 60 zł.  

Z myślą o osobach, które nie mogły pojawić się w Netto w czwartek, przygotowano dalsze atrakcje na sobotę, 3 lipca, kiedy to we wszystkich nowych sklepach na kupujących czekać będzie m.in. muzyka, koło fortuny z nagrodami, a także konkursy dla najmłodszych, w tym konkurs plastyczny. W Łodzi przed nowym Netto stanie także tego dnia food truck serwujący przysmaki z autorskiej linii Netto „Grill Bar”.

Dla swoich nowych klientów Netto przygotowało jak zawsze bogatą ofertę promocyjną, która będzie obowiązywać w sklepach w dniach 1–3 lipca lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. produkty spożywcze: wybór owoców i warzyw, chrupiącego, odpiekanego na miejscu pieczywa, świeżego mięsa „Prosto z zagrody”, czy słodkości. Specjalna oferta „otwarciowa” to także produkty dla najmłodszych: m.in. pieluchy i nawilżane chusteczki marki własnej Netto – „Hello sensitive”, która wyróżnia się brakiem zapachu, brakiem barwników i  antyalergicznym charakterem.

Odwiedzający będą mieli także do wyboru sprzęty domowe i pomoce do sprzątania, sprzęty AGD, pościel, a nawet elektronikę – wszystko w promocyjnych cenach, które w wybranych dniach są niższe nawet o kilkadziesiąt procent.

Netto 3.0

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w niezwykle popularnym i ciekawym formacie Netto 3.0, który stał się już flagowym modelem duńskiej sieci sklepów. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto) w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo szereg promocji przygotowywanych na każdy tydzień pozwala mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów.

W Netto 3.0 klienci znajdą także tzw. ofertę non-foodową, czyli sprzęty AGD, wyposażenie do domu i ogrodu, pomoce domowe, a nawet meble. Oferta ta zmienia się co tydzień, dostarczając regularnie klientom nowych pomysłów, inspiracji i niespodzianek.

W swoim wystroju sklepy Netto 3.0 nawiązują do stylu skandynawskiego, który posłużył za ich inspirację. Przejawia się on w praktycznym i minimalistycznym charakterze widocznym nie tylko w wyposażeniu, ale także w kolorystyce sklepów. Szerokie alejki, ciekawe lampy zapewniające neutralne oświetlenie, czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Do końca roku 150 nowych sklepów

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku.  Jerzy Tymofiejew, CIO w Netto mówił w niedawnym wywiadzie dla SFC News/retailnet.pl, że oprócz otwierania sklepów w miejscu byłego Tesco, Netto planuje dynamiczny rozwój w nowych lokalizacjach. „W 2022 roku wzrost organiczny będziemy utrzymywać na umiarkowanym poziomie z uwagi na wciąż duże zaangażowanie zarówno zasobów ludzkich, jak i środków finansowych w projekt konwersji Tesco. Natomiast od 2023 roku chcemy sukcesywnie powiększać liczbę nowych otwarć, osiągając minimum 20 otwarć w 2023 i dochodząc sukcesywnie do 40 otwarć rocznie – mówił Tymofiejew.