Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Czerwiec w Starym Browarze w Poznaniu był miesiącem finalizacji ważnych projektów. Otwarta została nowa sala zabaw pod szyldem Fikołki z bogatym programem rozrywkowo-edukacyjnym dla rodzin z dziećmi. Poszerzono ofertę Food Court Atrium – popularnego miejsca na szybkie posiłki w czasie zakupów. Premierę miał także nowy koncept Empik Future Store. Nowości w ofercie oraz zniesienie ograniczeń dla gastronomii, kina i organizacji wydarzeń były ważnym impulsem, przekładającym się na wzrost odwiedzalności w Starym Browarze.
W pierwszy weekend czerwca odbyła się wyczekiwana przez klientów Starego Browaru premiera nowej sali zabaw. Fikołki stworzyły w poznańskim centrum niezwykle atrakcyjną przestrzeń. Wymyślnym, dwupoziomowym konstrukcjom do zabawy, ze zjeżdżalniami i labiryntami, towarzyszy bogaty program edukacyjny realizowany w salach warsztatowych, oferta półkolonii letnich, a także organizacji przyjęć i imprez firmowych.
– Sala zabaw to ważny element oferty centrum handlowego dedykowany rodzinom z dziećmi – mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar. Dorośli mają możliwość spędzania tutaj czasu wspólnie z maluchami albo powierzenia opieki nad nimi wykwalifikowanym animatorom, kiedy sami udają się do sklepów – to aspekt szczególnie istotny z punktu widzenia rodzin przyjeżdżających do nas spoza Poznania. Zależało nam na współpracy z marką z najbardziej jakościową ofertą na rynku. Różnorodność aranżacji i programu Fikołków to także impuls i do regularnych wizyt w sali.
W skrzydle Atrium istotnych zmian dokonano w strefie restauracyjnej. Na food courcie powstał pierwszy w Poznaniu lokal BubbleJoy, serwujący ciepłe i mrożone herbaty z tapioką, tzw. bubble tea. Event otwarcia z udziałem gwiazd TikToka przyciągnął do Starego Browaru i BubbleJoy setki młodych ludzi.
Na food courcie powstała także nowa restauracja KFC z nowoczesnymi kasami samoobsługowymi. Food Court Atrium to atrakcyjna przestrzeń zaprojektowana z myślą o szybkich, codziennych posiłkach. W 2018 roku zrealizowano efektowną modernizację części wspólnej. Przystępna i różnorodna oferta Food Courtu Atrium przyciąga klientów na codzienne posiłki – mówi Renata Gralec. To także miejsce popularne wśród nastolatków, dlatego świetnym dopełnieniem tutejszego menu jest uwielbiane przez młodzież BubbleJoy.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Również w czerwcu zakończono przebudowę salonu Empik w Starym Browarze o powierzchni 650 mkw. Wdrożono w nim najnowocześniejszy koncept sieci – Future Store. Świetnie przemyślana organizacja salonu i intuicyjna nawigacja pozwala klientom na szybkie odnalezienie poszukiwanego produktu albo komfortowe eksplorowanie asortymentu. W Future Store wprowadzono szereg rozwiązań technologicznych pomocnych w trakcie zakupów: elektroniczny doradca klienta („wirtualny księgarz”), interaktywne mapki salonu, systemy omnichannel łączące zakupy stacjonarne ze sklepem online, a całości nadano przyjazną, nowoczesną oprawę aranżacyjną.
Zarządca Starego Browaru wskazuje, że ostatnie zmiany miały przełożenie na footfall. Premiery nowych marek, powrót stacjonarnej działalności gastronomii i konsumpcji w kinie to czynniki, które w czerwcu pozytywnie wpłynęły na odwiedzalność w Starym Browarze – mówi Magdalena Kowalak, Prezes Spółki Zarządzającej centrum. Możliwość korzystania z atrakcji w sali zabaw Fikołki, zjedzenia posiłku wygodnie, na miejscu w restauracji czy na food courcie zachęca klientów do częstszych i dłuższych wizyt – podsumowuje.
Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use – handlowym i kulturalnym – zlokalizowanym w sercu Poznania. Ze swoją ofertą dociera zarówno do osób mieszkających lub pracujących w centrum Poznania, jak i do mieszkańców całej aglomeracji poznańskiej i regionu. W Starym Browarze znajduje się blisko 200 sklepów marek sieciowych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek selektywnych), restauracje i kawiarnie (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejszy koncept Multikina, klub muzyczny, plac miejski oraz 4-hektarowy park. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Doświadczenia zakupowe klientów Starego Browaru wzbogaca doskonała oferta kulinarna i eventowa z wystawami, koncertami, pokazami mody i wydarzeniami w parku.