Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Klienci Starego Browaru odzyskali dostęp do całej oferty

Czerwiec w Starym Browarze w Poznaniu był miesiącem finalizacji ważnych projektów. Otwarta została nowa sala zabaw pod szyldem Fikołki z bogatym programem rozrywkowo-edukacyjnym dla rodzin z dziećmi. Poszerzono ofertę Food Court Atrium – popularnego miejsca na szybkie posiłki w czasie zakupów. Premierę miał także nowy koncept Empik Future Store. Nowości w ofercie oraz zniesienie ograniczeń dla gastronomii, kina i organizacji wydarzeń były ważnym impulsem, przekładającym się na wzrost odwiedzalności w Starym Browarze.

W pierwszy weekend czerwca odbyła się wyczekiwana przez klientów Starego Browaru premiera nowej sali zabaw. Fikołki stworzyły w poznańskim centrum niezwykle atrakcyjną przestrzeń. Wymyślnym, dwupoziomowym konstrukcjom do zabawy, ze zjeżdżalniami i labiryntami, towarzyszy bogaty program edukacyjny realizowany w salach warsztatowych, oferta półkolonii letnich, a także organizacji przyjęć i imprez firmowych.

– Sala zabaw to ważny element oferty centrum handlowego dedykowany rodzinom z dziećmi – mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar. Dorośli mają możliwość spędzania tutaj czasu wspólnie z maluchami albo powierzenia opieki nad nimi wykwalifikowanym animatorom, kiedy sami udają się do sklepów – to aspekt szczególnie istotny z punktu widzenia rodzin przyjeżdżających do nas spoza Poznania. Zależało nam na współpracy z marką z najbardziej jakościową ofertą na rynku. Różnorodność aranżacji i programu Fikołków to także impuls i do regularnych wizyt w sali

Nowości na Food Court Atrium

W skrzydle Atrium istotnych zmian dokonano w strefie restauracyjnej. Na food courcie powstał pierwszy w Poznaniu lokal BubbleJoy, serwujący ciepłe i mrożone herbaty z tapioką, tzw. bubble tea. Event otwarcia z udziałem gwiazd TikToka przyciągnął do Starego Browaru i BubbleJoy setki młodych ludzi.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Na food courcie powstała także nowa restauracja KFC z nowoczesnymi kasami samoobsługowymi. Food Court Atrium to atrakcyjna przestrzeń zaprojektowana z myślą o szybkich, codziennych posiłkach. W 2018 roku zrealizowano efektowną modernizację części wspólnej. Przystępna i różnorodna oferta Food Courtu Atrium przyciąga klientów na codzienne posiłki – mówi Renata Gralec. To także miejsce popularne wśród nastolatków, dlatego świetnym dopełnieniem tutejszego menu jest uwielbiane przez młodzież BubbleJoy

Sklep przyszłości

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Również w czerwcu zakończono przebudowę salonu Empik w Starym Browarze o powierzchni 650 mkw. Wdrożono w nim najnowocześniejszy koncept sieci – Future Store. Świetnie przemyślana organizacja salonu i intuicyjna nawigacja pozwala klientom na szybkie odnalezienie poszukiwanego produktu albo komfortowe eksplorowanie asortymentu. W Future Store wprowadzono szereg rozwiązań technologicznych pomocnych w trakcie zakupów: elektroniczny doradca klienta („wirtualny księgarz”), interaktywne mapki salonu, systemy omnichannel łączące zakupy stacjonarne ze sklepem online, a całości nadano przyjazną, nowoczesną oprawę aranżacyjną. 

Zarządca Starego Browaru wskazuje, że ostatnie zmiany miały przełożenie na footfall. Premiery nowych marek, powrót stacjonarnej działalności gastronomii i konsumpcji w kinie to czynniki, które w czerwcu pozytywnie wpłynęły na odwiedzalność w Starym Browarze – mówi Magdalena Kowalak, Prezes Spółki Zarządzającej centrum. Możliwość korzystania z atrakcji w sali zabaw Fikołki, zjedzenia posiłku wygodnie, na miejscu w restauracji czy na food courcie zachęca klientów do częstszych i dłuższych wizyt – podsumowuje. 

W sercu Poznania

Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use – handlowym i kulturalnym – zlokalizowanym w sercu Poznania. Ze swoją ofertą dociera zarówno do osób mieszkających lub pracujących w centrum Poznania, jak i do mieszkańców całej aglomeracji poznańskiej i regionu. W Starym Browarze znajduje się blisko 200 sklepów marek sieciowych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek selektywnych), restauracje i kawiarnie (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejszy koncept Multikina, klub muzyczny, plac miejski oraz 4-hektarowy park. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Doświadczenia zakupowe klientów Starego Browaru wzbogaca doskonała oferta kulinarna i eventowa z wystawami, koncertami, pokazami mody i wydarzeniami w parku.