Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Intermarche prezentuje nowy koncept sklepów – Power

Poszerzona oferta produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, intuicyjny układ sklepu oraz dłuższe taśmy kasowe – to tylko niektóre ze zmian wprowadzonych w supermarkecie Intermarché w Oleśnicy. Od 24 czerwca br. sklep dostępny jest dla klientów w nowym koncepcie – Power. Celem sieci jest wdrożenie nowego konceptu we wszystkich supermarketach Intermarché.

W odpowiedzi na potrzeby klientów, Grupa Muszkieterów, zarządzająca Intermarché, modernizuje sklepy działające w ramach sieci. Celem tych działań jest usprawnienie i uatrakcyjnienie procesu robienia zakupów. Od 24 czerwca br. mieszkańcy Oleśnicy w województwie dolnośląskim mogą korzystać ze wszystkich udogodnień, które zapewnia nowy koncept Power. Zmiany w funkcjonowaniu sklepu wiążą się również z wprowadzoną w 2019 roku nową platformą marki Intermarché. Zapoczątkowała ją kampania, której hasło przewodnie brzmi „Świeżo, tanio, z optymizmem”.

– Koncept Power to urzeczywistnienie idei, która przyświeca nam od początku istnienia sieci Intermarché w Polsce. Zależy nam, aby proces robienia zakupów przebiegał jak najsprawniej i aby nasi klienci mieli jak najszerszy dostęp do oferty produktów świeżych oraz kulinarnych inspiracji. Dla nas najważniejszy jest klient i jego czas, dlatego cieszymy się, że nasze nowe rozwiązania są przyjmowane przez konsumentów z dużą aprobatą – mówi Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché, i dodaje – W planach mamy modernizację supermarketów w kolejnych miastach.

Rekalma Apsys
r e k l a m a
intermarche-power
Intermarche Power

Nowy koncept sklepów Intermarche Power

Nowy koncept sklepów wiąże się z licznymi udogodnieniami dla klientów. W supermarkecie zmieniono układ – strefę świeżego ryneczku umieszczono przy wejściu do sklepu. Zaplanowano także specjalne miejsce na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową, co ułatwia sprawne odnajdywanie potrzebnych artykułów. Oszczędność czasu możliwa jest również dzięki samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz sprzedaży części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. Kolejne wdrożone w sklepie ułatwienie to dłuższe taśmy kasowe, które zapewniają konsumentom wygodę. Na uwagę zasługuje także poszerzona oferta artykułów ekologicznych, bio, fit oraz dań gotowych. Koncept Power to również nowy wizerunek – odświeżono szatę graficzną wnętrza i elewacji.

Zmiana konceptu sklepu to jeden ze sposobów dostosowywania sieci Intermarché do potrzeb klientów. Właściciele supermarketów to niezależni, polscy przedsiębiorcy, którzy odprowadzają lokalnie podatki i podejmują liczne działania na rzecz społeczności lokalnych, np. poprzez organizację akcji społecznych. Poza zmianą konceptu sklepu, mogą oni rozwijać swoje placówki handlowe także poprzez inne usługi – np. otwarcie stacji paliw czy wprowadzanie rozwiązań z zakresu e-commerce (Intermarché Drive). Decydując się na takie rozwiązania, właściciele placówek mogą liczyć na pełne wsparcie centrali Grupy Muszkieterów.

O Grupie Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.