Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Grzegorz Motak, Event World: wystawy to najbezpieczniejsze wydarzenia przyciągające do galerii

Zorganizowaliśmy w dobie pandemii w centrum handlowym największą wystawę Playmobil w Polsce, o powierzchni ponad 200 m/kw. Znalazło się na niej ponad 30 eksponatów, w tym 3 multimedialne. Największy z nich, zamek rycerski Playmobil, ma ponad 9 metrów długości i 4,5 m. wysokości – mówi Grzegorz Motak, Prezes Zarządu, Event World.

Event World – agencja specjalizująca się w kompleksowej organizacji wydarzeń w galeriach handlowych – wystawy proponuje swoim klientom od 12 lat, czyli od początku swojej działalności. Dlaczego największa z nich została zrealizowana właśnie w dobie pandemii? To proste – mówi Grzegorz Motak.

– Wystawy to najbezpieczniejsze wydarzenia pod kątem sanitarno-epidemiologicznym, z dwóch powodów. Po pierwsze ze względu na długość ekspozycji, która trwa od tygodnia, do nawet miesiąca. Dzięki temu ruch klientów rozkłada się na wszystkie dni, a nie kumuluje się w weekend, jak to jest w przypadku tradycyjnych eventów. Po drugie, jest to wydarzenie niepowodujące bezpośredniego kontaktu klientów z elementami scenografii, dotykania, wymieniania się żadnymi przedmiotami, tak jak to ma miejsce w przypadku tradycyjnych wydarzeń – podkreśla prezes Event World.

R E K L A M A
event-world
Realizacja Event World

Event World: wystawy przyciągają klientów do centrum handlowego

I dodaje: Ponadto, wystawy są znakomitym sposobem na dotarcie do klientów i zmobilizowania ich do przyjścia do centrum handlowego, poprzez oddziaływanie na pragnienia dzieci. Rozbudzone pragnienie dziecka, aby zobaczyć wielką wystawę ulubionej marki zabawek jest na tyle silne, że przekonanie rodzica zajmuje im nie dłużej niż jedno głębokie spojrzenie w oczy. Rodzina ma zagwarantowany fajnie spędzony, wspólny czas, a najemcy centrum handlowego potencjalnego klienta.

Dodatkowym atutem wystawy licencyjnej, z brandem dziecięcym jest wsparcie sprzedaży zabawek tego brandu u najemców z asortymentem dziecięcym.

– Notujemy wzrost o kilkanaście do kilkudziesięciu procent sprzedaży zabawek Playmobil w okresie, gdy realizowana jest wystawa w centrum. Mamy również swój sposób na dotarcie do osób w internecie i zmobilizowanie ich do przyjścia do centrum. Mianowicie, po kartę pracy konkursowej, którą można odebrać na stoisku u obsługi wystawy. Na tej karcie dzieci wykonują prace plastyczne na zadany temat. Rodzice robią jej zdjęcie i wrzucają w komentarzu pod postem konkursowym. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie prace na kartach pracy, dzięki czemu konkurs online, staje się zaproszeniem również do offline – wyjaśnia Grzegorz Motak, Prezes Zarządu, Event World.

event-world
Realizacja Event World