Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Xtreme Fitness Gyms: 18 nowych klubów od początku pandemii

Dynamicznie rozwijająca się sieć klubów fitness w Polsce ma za sobą już 14 nowych lokalizacji od początku pandemii. Xtreme Fitness Gyms planuje w drugiej połowie 2021 otworzyć kolejne 4. Stale poszukuje nowych lokalizacji.

Aż dziewięć nowych klubów w pierwszym roku pandemii i pięć w 2021 roku – na terenie pięciu województw. To liczby przedstawiające ekspansję sieci klubów Xtreme Fitness Gyms.

– Jesteśmy łakomi na nowe lokalizacje. Interesują nas powierzchnie w całej Polsce, w galeriach oraz mniejszych obiektach komercyjnych. W miejscowościach od 15 tys. mieszkańców do dużych miast – mówi Łukasz Dojka, CEO i założyciel sieci.

Xtreme Fitness Gyms: nowe otwarcia jeszcze w tym roku

Przedstawiciele sieci zapewniają o nowych otwarciach jeszcze w tym roku. Mowa o Piekarach Śląskich, Knurów, Sanoku i Zamościu. Tym samym stale poszukują nowych lokalizacji pod kluby.

– Jako najemca zostaliśmy wielokrotnie wyróżnieni przez naszych wynajmujących. Spora część naszych lokalizacji jest z polecenia już współpracujących z nami inwestorów. Wynikiem owocnej współpracy jest również współpraca z kilkoma inwestorami również przy innych komercyjnych projektach – opowiada Łukasz Dojka.

Przyglądając się analizie danych sprzedażowych sieci klubów Xtreme Fitness Gyms można wyciągnąć pozytywne wnioski.

– Mamy zadowalający wzrost aktywnych klubowiczów w porównaniu do okresu roku ubiegłego – mówi Łukasz Nowakowski, dyrektor finansowy sieci, w oparciu o dane z drugiego tygodnia czerwca. – W naszych klubach jest o 8,6% więcej aktywnych klubowiczów.

Pojawienie się nowych klientów idzie w parze z częstszymi wizytami klubowiczów na treningach. – W przypadku frekwencji liczby też napawają optymizmem. W porównaniu do zeszłorocznego odblokowania branży fitness, frekwencja jest wyższa o ponad 7% – tłumaczy Łukasz Nowakowski.

Model biznesowy Xtreme Fitness Gyms

Optymistyczne wyniki sprzedażowe mogą być związane ze znaczącym spadkiem strachu Polaków przed wirusem (jak wskazują dane agencji badawczej Inquiry) lub… trendem wynikających z konstrukcji modelu biznesowego sieci klubów.

– Ważna jest struktura karnetów, zautomatyzowane procesy pozyskiwania klienta i inwestycja w technologie. Cieszy mnie to, że działania, które podejmujemy jako sieć kubów fitness, wzmacniają nasz skuteczny model biznesowy, czego dowodem jest wzrost aktywnych klubowiczów – mówi Łukasz Dojka, CEO i założyciel Xtreme Fitness Gyms.

Jednym z innowatorskich podejść sieci Xtreme Fitness Gyms do pozyskiwania członkostw jest program poleceń umieszczony w aplikacji ćwiczeniowej XtremeAPP dostępnej za darmo dla każdego klienta sieci.

– Konstrukcja programu afiliacji jest prosta, ale możliwa w działaniu dzięki technologii stworzonej przez nasz dział IT i skutecznie wdrażanej przez dział marketingu. Ciągle wzrasta liczba klubowiczów, którzy skutecznie polecili nas swoim znajomym poprzez aplikację i tym samym najbliższe miesiące członkostwa mają za darmo. To swoiste perpetuum mobile sprzedaży, w którym wszyscy wygrywają – wyjaśnia Łukasz Dojka.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników