Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Żabka wprowadza mobilne sklepy

Mobilna Żabka – to nowy, innowacyjny koncept sklepów testowanych przez sieć Żabka. Klienci będą mogli zrobić w nich szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych.

Będzie w nich można kupić ciepłe przekąski, jak np. bardzo popularne wśród klientów sieci hot dogi i burgery, pożywne kanapki, zdrowe sałatki oraz ciepłe i zimne napoje, w tym gorącą, świeżo mieloną kawę. Pierwsza mobilna Żabka pojawi się w strefie gastronomicznej Wrocław Tattoo Konwent. Wydarzenie odbędzie się na Stadionie Wrocławskim w dn. 31 lipca – 1 sierpnia br.

– Sklepy Żabka są obecne zarówno w dużych aglomeracjach, jak i małych miejscowościach. Staramy się być jak najbliżej naszych klientów, dlatego tworzymy nowe rozwiązania, umożliwiające im skorzystanie z naszej oferty także w miejscach, w których spędzają oni wolny czas. Nowy koncept jest mobilny, a to oznacza, że stoisko jest montowane na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, by mogło funkcjonować na kolejnych wydarzeniach – mówi Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

zabka-mobile

Żabka tworzy nowy koncept sklepów

Uczestnicy targów, koncertów czy różnego rodzaju wydarzeń sportowych lub kulturalnych na zaspokojenie głodu lub pragnienia zwykle mają mało czasu. Dlatego mobilna Żabka stawia przede wszystkim na szybkość i jakość obsługi. A dostępny w niej asortyment ograniczono do przekąsek i napojów. W ofercie mobilnej Żabki nie mogło zabraknąć niezwykle popularnych wśród klientów sieci hot dogów oraz burgerów w różnych rodzajach. Osoby, które nie mają ochoty na ciepłe przekąski, mogą sięgnąć po świeże, pożywne kanapki Tomcio Paluch lub sałatki Dobra Karma. W sklepie dostępna jest także gorąca kawa na wynos w różnych rodzajach, serwowana w pełni biodegradowalnych kubkach, oraz napoje zimne, w tym woda mineralna, płynne przekąski.

Gwarancją wysokiej jakości produktów oraz usług są zastosowane w mobilnej Żabce nowoczesne urządzenia gastronomiczne do serwowania ciepłych posiłków oraz wysokiej klasy kawomaty. Design i konstrukcja stoiska jest spójna z charakterem Żabki. Dzięki zastosowaniu mobilnych, zmiennych, łatwo adaptowalnych elementów wyposażenia, asortyment w mobilnych Żabkach podczas kolejnych eventów będzie dobierany indywidualnie, na podstawie profilu wydarzenia oraz profilu klienta. Po zakończeniu Wrocław Tattoo Konwent mobilna Żabka będzie testowana na kolejnych wydarzeniach w całej Polsce.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka.