Wprowadzając kolejne udogodnienia dla klientów, sieć skróciła czas realizacji zamówienia składanego online do odbioru w wybranym sklepie. Klient, który zdecyduje się na wypełnienie koszyka zakupowego online, będzie mógł odebrać zamówienie i opłacić w sklepie już po 30 minutach.
Poprzez system Zamów i odbierz (Click&Collect) klienci mają możliwość zakupów w wygodny i niezależny czasowo sposób. Dodatkowo odbiór osobisty pozwala uniknąć kosztów dostawy. Załoga sklepu skompletuje zamówienie, przygotuje do odbioru przy stanowisku kasowym i poinformuje klienta w ciągu 30 minut o możliwości odbioru produktów.
To klient zadecyduje też kiedy chce odebrać produkty: czy od razu po 30 minutach, czy w innym dogodnym terminie. Jedynym ograniczeniem jest fakt, że zamówienie można odebrać w godzinach otwarcia sklepu, najpóźniej dzień po utworzeniu rezerwacji.
– Trend robienia zakupów w sieci jest trendem wzrostowym z wielu różnych powodów. Chcemy oszczędzić czas, mieć pewność, że wszystkie interesujące nas produkty będą dostępne w sklepie stacjonarnym, czy w dobie dzisiejszej pandemicznej rzeczywistości chcemy unikać skupisk ludzi. Jednak często ogranicza nas konieczność długiego oczekiwania na kuriera. Click & Collect jest najprostszym sposobem, aby skrócić czas przebywania w sklepie oraz skrócić czas ewentualnej dostawy – mówi Sylwia Filimon, Dyrektor ds. komunikacji Jysk Polska.
Usługa Click&Collect w Jysk
PARTNER PORTALU
W przypadku usługi Click&Collect klient płaci przy odbiorze. Co ma jeszcze dodatkowy atut, ponieważ widząc zamówione produkty w sklepie stacjonarnym, klient ma możliwość wymiany produktu lub rezygnacji z zakupu, przed opłaceniem zamówienia.
Jysk jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, sprzedającą „wszystko dla domu”. Sieć założona została przez Larsa Larsena, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Aarhus. Jysk obejmuje obecnie ponad 3 tys. sklepów. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. Sieć zatrudnia ok. 26, 5 tys. pracowników w 51 krajach na całym świecie. Jysk należy do Lars Larsen Group, w której skład wchodzą liczne firmy m.in. z branży wnętrzarskiej, sieć restauracji, pole golfolwe. Roczny obrót Jysk wyniosi 4,1 miliarda Euro.
W Polsce Jysk istnieje od 2000 roku. Siedziba Jysk Polska znajduje się w Gdańsku. W Polsce Jysk ma 238 sklepów i zatrudnia ok 2,4 tys. osób.