scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Action rozwija sieć w warmińsko-mazurskim

action-olsztyn

Sieć dyskontów niespożywczych Action, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach, 5 sierpnia br. otworzyła sklep w Olsztynie. Market zlokalizowany jest w parku handlowym przy ul. Władysława Leonharda 5. Na odwiedzających Action czeka ponad 6000 produktów z aż 14 kategorii.

– Mieszkańcy Olsztyna od dziś mogą odwiedzać sklep Action w parku handlowym przy ulicy Leonharda, w miejscu znanym lokalnej społeczności. Dogodna lokalizacja zapewnia dobry dojazd do sklepu. Debiut Action w stolicy województwa jest dla nas ważnym wydarzeniem, ponieważ w 2021 roku chcemy rozwijać sieć na północy kraju. To nasz drugi dyskont w Warmińsko-Mazurskiem. Na początku lipca zawitaliśmy do Nowego Miasta Lubawskiego – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

– Na klientów dyskontu Action czeka szeroki asortyment produktów codziennego użytku oraz na szczególne okazje. Polecam przede wszystkim ofertę sezonową, do której zaliczają się m.in. akcesoria do grillowania, majsterkowania, aranżacji ogrodu oraz aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu – dodaje.

Sklep Action w Olsztynie zajmuje powierzchnię ok. 860 mkw. i działa w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty oraz od 9:00 do 20:00 w niedziele handlowe. Market został zaprojektowany z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze pomagają zachować odpowiedni dystans. Ponadto, przy kasach znajdują się środki dezynfekujące i ekrany ochronne. Action znajduje się w popularnym pawilonie handlowym przy ulicy ul. Władysława Leonharda. Obiekt mieści dwa sklepy meblowe, a w okolicy można znaleźć również punkty usługowe oraz handlowe, np. hipermarket znanej sieci. Dobra lokalizacja w pobliżu głównych dróg miejskich i niedaleko centrum gwarantuje wygodny dojazd do Action dla mieszkańców okolicznych osiedli, innych części Olsztyna oraz przyjezdnych z sąsiednich miejscowości. Na klientów sklepu czeka parking na 50 miejsc postojowych oraz stojaki na rowery.

2000 pracowników w Action

Łączna liczba pracowników Action Polska przekroczyła niedawno 2000 osób. To dowód na to, że firma inwestuje zarówno w infrastrukturę, jak i w ludzi. Sieć oferuje zatrudnionym dobre środowisko pracy oraz wiele możliwości nauki i rozwoju, treningi umiejętności miękkich, szkolenia dla liderów i inne. Action stara się, aby każdy pracownik znalazł w firmie zrozumienie i wsparcie, które pozytywnie wpływa na atmosferę w miejscu pracy. Potwierdzają to również liczby. Według ankiety „Voice of Action”, w której udział wzięło 92% wszystkich zatrudnionych, 88% z nich czuje się zaangażowanych w życie firmy.

– Pracę w Action może znaleźć każdy, bez względu na wiek, pochodzenie czy poziom wykształcenia. Tworzymy nowe miejsca pracy, nie zapominając przy tym o świetnej atmosferze. Wierzymy, że tylko dzięki zmotywowanym ludziom, którzy czują się docenieni, możemy budować stabilną i najszybciej rozwijającą się w Europie sieć dyskontów niespożywczych – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Action oferuje szeroki asortyment artykułów codziennego użytku oraz produktów sezonowych w bardzo atrakcyjnych cenach. Klienci znajdą tu m.in. artykuły higieny osobistej, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. Tym, co zdecydowanie wyróżnia tę sieć dyskontów, jest element niespodzianki, wynikający z tego, że 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Dzięki temu firma może szybko dopasowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów.

Action to szybko rozwijająca się sieć dyskontów niespożywczych

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1800 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce, Czechach i we Włoszech. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów.

Asortyment Action obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na żadne ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.

Action posiada obecnie 127 sklepów w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

action-logo
artykuły spożywcze, dodatki modowe, wyposażenie wnętrz
Lokalizacji: 190
Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych posiadająca sklepy w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce.…
Baza danych

Firmy

Operator sieci sklepów dyskontowych Action. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

* indicates required