Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Netto kontynuuje dynamiczny proces otwierania kolejnych sklepów przejętych po sieci Tesco

Netto kontynuuje dynamiczny proces otwierania kolejnych sklepów przejętych po sieci Tesco. 5 sierpnia pod szyldem Netto rozpoczęło funkcjonowanie sześć takich placówek. Otworzył się też nowy sklep w Oświęcimiu.

Netto jest wystawcą Shopping Center Forum 2021 CEE

Pod koniec lipca Netto otworzyło swój pięćdziesiąty sklep przejęty po polskiej części Tesco. W czwartek, 5 sierpnia, planowo otwarto kolejne siedem placówek sieci, w tym sześć powstałych w miejsce Tesco. Netto przybliżyło się tym samym do postawionego sobie celu, jakim jest otwarcie 150 sklepów do końca roku.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Największy otwarty w tym tygodniu sklep znajduje się przy ul. Koszalińskiej 82 w Szczecinku. Jest to drugi sklep Netto w mieście, a jego powierzchnia wynosi całe 2 000 mkw. Podobnych rozmiarów jest pierwsze Netto w Pruszczu Gdańskim, zlokalizowane przy ul. Ignacego Domeyki 1. Sklepy znajdujące się przy ul. Starodąbrowskiej 17 w Tarnowie oraz przy ul. Legionów 13
w Oświęcimiu mają powierzchnię, kolejno, 850 i 800 mkw. Tarnów to kolejne miasto, w którym Netto debiutowało w tym tygodniu, podczas gdy Oświęcim posiada od czwartku aż cztery otwarte sklepy sieci. Pozostałe nowe sklepy zajmują ok. 600 mkw. każdy i zlokalizowane są w Szydłowcu (ul. Jastrzębska 2), Skierniewicach (ul. Reymonta 8A), oraz w Rybniku (ul. Patriotów 33). Mieszkańcy Szydłowca po raz pierwszy będą mogli odwiedzić sklep Netto w swojej okolicy. W Skierniewicach otwarto drugi sklep sieci, za to w Rybniku – czwarty.

Nowe sklepy w formacie Netto 3.0

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są praktyczny i minimalistyczny charakter nie tylko wyposażenia, ale też kolorystyki sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych.

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku. W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników. We wszystkich nowych sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.

Netto Polska to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.