Kolejny supermarket zmienił logo na SPAR – tym razem placówka w Luboniu przy ul. Żabikowskiej 66 (woj. wielkopolskie). Sklep ma 474 mkw. sali sprzedaży i jest prowadzony przez niezależnego partnera detalicznego.
Nowy SPAR ma tradycyjną, dużą ladę z wyborem produktów na wagę – świeżych wędlin, mięsa, ryb i serów. Dostępne są także wyroby z różnych zakątków świata, dań gotowych i szeroki asortyment atrakcyjnych produktów marki własnej. Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany.
Sieć SPAR szuka kolejnych lokalizacji
Sieć SPAR dynamicznie rozwija się w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji.
– SPAR to format marketów od 250 do 1000 mkw., które usytuowane są w dużych i średnich miastach, przy portach logistycznych, z dużym asortymentem spożywczym i przemysłowym. Naszym celem jest dostarczanie różnorodnych produktów pozwalających na wygodne prowadzenie domu. Chcemy, aby SPAR był świadomym wyborem na codzienne zakupy dla okolicznych mieszkańców – to w końcu sklepy należące i prowadzone przez polskich przedsiębiorców. Warto podkreślić, że placówki sieci SPAR bardzo dobrze poradziły sobie w okresie pandemii – oczywiście stosując wszystkie obostrzenia i reżim sanitarny. Klienci szybko dostosowali swoje potrzeby do zmienionej sytuacji – zwiększyli zakupy w sklepach lokalnych, blisko domu i zaczęli zwracać jeszcze większą uwagę na jakość produktów. To akurat mocne strony sieci SPAR. Bardzo trudny test zdali nasi partnerzy detaliczni, którzy szybko musieli reagować na nowe wytyczne rządowe. Pokazaliśmy naszym klientom, że jesteśmy dla nich najlepszym wyborem – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.
PARTNER PORTALU
Zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i klientów sklepów SPAR jest dla sieci absolutnym priorytetem. Działania podejmowane przez sklepy mają pomóc w spowolnieniu tempa rozprzestrzeniania się wirusa przez wyeliminowanie prawdopodobieństwa zakażenia się koronawirusem w trakcie zakupów. SPAR bardzo rygorystycznie pilnuje stosowania środków ochrony osobistej zarówno przez pracowników, jak i klientów. Od początku pandemii wprowadzono m.in. obowiązkowe środki ochrony osobistej przed wejściem do sklepów: płyny dezynfekujące i jednorazowe rękawiczki foliowe dla klientów. Ponadto w sklepach SPAR zamontowano bariery ochronne z pleksi oraz udostępniono maseczki, rękawiczki i przyłbice dla pracowników sklepów. Osłony zostały wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i nabiałem oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, obok lad z wędlinami i serami, na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby cały czas zachowywać dystans.
The SPAR Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą SPAR w Republice Południowej Afryki. Obecnie The SPAR Group Ltd. działa również w innych krajach afrykańskich, w tym w Angoli, Zambii, Botswanie, Namibii, Mozambiku, Malawi, Lesotho, Suazi. Firma działa również w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance.