Nowy operator drogeryjny w Galerii Renova

Do portfolio marek warszawskiej Galerii Renova dołączyło Hebe – drogeria z grupy Jeronimo Martins, oferująca zróżnicowany asortyment kosmetyków i produkty dostępne na wyłączność. To dla klientów Renovy kolejna propozycja drogerii o tak różnorodnej ofercie, po markach Rossmann, Ziaja oraz Cosmedica.

Grupa Napollo – właściciel Galerii Renova – jest wystawcą Shopping Center Forum 2021 CEE

R E K L A M A

Galeria Renova przy ul. Rembielińskiej 20, to kameralne centrum handlowo-usługowe położone w sercu warszawskiego Targówka. Posiada dwa poziomy handlowe na 13 000 mkw. Do największych najemców należą m.in. Stokrotka, Rossmann, RTV Euro AGD, C&A, KiK, Pepco, Dealz, Kakadu, Empik oraz Fitness Zdrofit, Szkoła Tańca Egurolla.

Jeden z lokali w tej przestrzeni już niedługo zajmie drogeria Hebe – popularna w Polsce sieć wyjątkowych sklepów, oferujących produkty dla zdrowia i piękna każdej kobiety. W asortymencie znajduje się szeroka oferta marek na wyłączność w kategoriach kosmetyków profesjonalnych, koreańskich, naturalnych czy dermo. Tym, co dodatkowo wyróżnia drogerię Hebe, jest obsługa na najwyższym poziomie, dzięki której przez cztery lata z rzędu Hebe przyznawana była nagroda Gwiazda Jakości Obsługi. Na przestrzeni lat sieć uzyskała również wyróżnienia Drogerii Roku z swój niepowtarzalny asortyment, najszybsze podążanie za trendami oraz kobiecą wizualizację.

– Zdecydowaliśmy się na poszerzenie portfolio Galerii Renova o markę Hebe, by nasi klienci mogli cieszyć się dostępem do szerokiej oferty kosmetycznej – komentuje Dorota Beltrani Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie Napollo – zbudowanie kompletnego, wygodnego pod kątem codziennych zakupów miksu ofertowego to priorytet naszych działań, dlatego lubiana drogeria o tak różnorodnym asortymencie stała się naturalnym wyborem.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Obecnie Hebe posiada ponad 260 drogerii na terenie całej Polski, a ta w Galerii Renova otworzy się jeszcze w czasie trwającego sezonu wakacyjnego. Znajdzie się na parterze galerii (poziom zero) i zajmie powierzchnię ponad 300 mkw.

O Napollo

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami.

Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu. Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 000 mkw. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili budowany jest N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na jesień tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann i Pepco oraz RTV Euro AGD. Ruszyła już także budowa N-Parku w przywrocławskich Łanach. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych