Nowy operator drogeryjny w Galerii Renova

Do portfolio marek warszawskiej Galerii Renova dołączyło Hebe – drogeria z grupy Jeronimo Martins, oferująca zróżnicowany asortyment kosmetyków i produkty dostępne na wyłączność. To dla klientów Renovy kolejna propozycja drogerii o tak różnorodnej ofercie, po markach Rossmann, Ziaja oraz Cosmedica.

Grupa Napollo – właściciel Galerii Renova – jest wystawcą Shopping Center Forum 2021 CEE

Galeria Renova przy ul. Rembielińskiej 20, to kameralne centrum handlowo-usługowe położone w sercu warszawskiego Targówka. Posiada dwa poziomy handlowe na 13 000 mkw. Do największych najemców należą m.in. Stokrotka, Rossmann, RTV Euro AGD, C&A, KiK, Pepco, Dealz, Kakadu, Empik oraz Fitness Zdrofit, Szkoła Tańca Egurolla.

Jeden z lokali w tej przestrzeni już niedługo zajmie drogeria Hebe – popularna w Polsce sieć wyjątkowych sklepów, oferujących produkty dla zdrowia i piękna każdej kobiety. W asortymencie znajduje się szeroka oferta marek na wyłączność w kategoriach kosmetyków profesjonalnych, koreańskich, naturalnych czy dermo. Tym, co dodatkowo wyróżnia drogerię Hebe, jest obsługa na najwyższym poziomie, dzięki której przez cztery lata z rzędu Hebe przyznawana była nagroda Gwiazda Jakości Obsługi. Na przestrzeni lat sieć uzyskała również wyróżnienia Drogerii Roku z swój niepowtarzalny asortyment, najszybsze podążanie za trendami oraz kobiecą wizualizację.

– Zdecydowaliśmy się na poszerzenie portfolio Galerii Renova o markę Hebe, by nasi klienci mogli cieszyć się dostępem do szerokiej oferty kosmetycznej – komentuje Dorota Beltrani Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie Napollo – zbudowanie kompletnego, wygodnego pod kątem codziennych zakupów miksu ofertowego to priorytet naszych działań, dlatego lubiana drogeria o tak różnorodnym asortymencie stała się naturalnym wyborem.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Obecnie Hebe posiada ponad 260 drogerii na terenie całej Polski, a ta w Galerii Renova otworzy się jeszcze w czasie trwającego sezonu wakacyjnego. Znajdzie się na parterze galerii (poziom zero) i zajmie powierzchnię ponad 300 mkw.

O Napollo

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami.

Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu. Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 000 mkw. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili budowany jest N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na jesień tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann i Pepco oraz RTV Euro AGD. Ruszyła już także budowa N-Parku w przywrocławskich Łanach. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz