W centrum handlowym Stary Browar w Poznaniu, w Atrium na poziomie -1, otwarty został nowy Carrefour Market. Na powierzchni 1698 mkw. sklep oferuje ponad 18 tysięcy bardzo różnorodnych produktów.
Zarządcy Starego Browaru postanowili wykorzystać potencjał ważnej zmiany, jaką jest wejście nowego operatora spożywczego. Celem było podjęcie współpracy z marką, której oferta będzie kompleksowa, przystępna, z bogatym zaopatrzeniem konkurencyjnym w stosunku do innych podmiotów działających w centrum Poznania.
– Carrefour Polska to dynamiczna marka zorientowana na różnorodny asortyment, jakość i zakupowe innowacje – mówi Renata Gralec, Dyrektor Centrum Stary Browar. Szukaliśmy partnera, który klientom Starego Browaru zaoferuje szeroką ofertę cenową, a przy tym bogate zatowarowanie. Ta wizja w 100% urzeczywistnia się we współpracy z Carrefour, a dodatkową wartością są technologie ułatwiające zakupy, wprowadzanie rozwiązań proekologicznych oraz rozwijanie programów lojalnościowych z atrakcyjnymi rabatami.
Carrefour w Starym Browarze
Klienci, w atrakcyjnych cenach znajdą tu m.in. ofertę lokalnych dostawców, świeże ryby, szeroki wybór zdrowej żywności BIO, bez laktozy i bez glutenu, domowej chemii oraz artykułów przemysłowych. Ofertę Carrefour wyróżniają atrakcyjne programy lojalnościowe zintegrowane z aplikacją oraz szereg rozwiązań ułatwiających zakupy. Z okazji otwarcia, na klientów marketu w Starym Browarze czekają powitalne bony podarunkowe. Przy zakupach z aplikacją Mój Carrefour o łącznej wartości min. 70 zł każdy klient otrzyma voucher na 20 zł do wykorzystania w trakcie kolejnych odwiedzin. Klienci mogą też skorzystać z oferty dnia, w tym przypadku wybrane produkty mają ceny obniżone nawet o ponad 50%. Jak zawsze mają też do dyspozycji promocje i zniżki, które oferuje aplikacja „Mój Carrefour”.
PARTNER PORTALU
– Supermarkety to format, który niezmiennie przyciąga wielu klientów szukających szerokiej oferty produktów i atrakcyjnej ceny. To także ważny element naszej omnikanałowej sieci sprzedaży. Cieszę się, że mieszkańcy Poznania zyskali doskonały sklep w jednej ze swoich ulubionych galerii handlowych – mówi Sebastian Koper, dyrektor Działu Rozwoju Wszystkich Formatów w Carrefour Polska.
Carrefour Market w Starym Browarze oferuje ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz bogaty wybór świeżych, lokalnych wędlin i serów, a także mięsa. Klienci znajdą tu również świeże ryby oraz sushi produkowane na miejscu, wyroby z Wędzarni Carrefour oraz świeże pieczywo z miejscowych piekarni. Sklep wyróżnia też strefa zdrowia z 2000 produktów BIO, bezglutenowych i bez laktozy, z których słynie Carrefour. Z kolei strefa produktów świeżych z ofertą „Prosto z pola do 50 km” daje klientom bezpośredni dostęp do produktów lokalnych rolników. Z myślą o osobach poszukujących posiłków w ofercie supermarketu znalazły się także gotowe do zjedzenia dania, zupy czy sałatki, w tym marki własnej Bon Apetit!
Zakupy w browarowym markecie
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Zakupy w browarowym markecie ułatwia szereg rozwiązań sprzyjających ekologii i niemarnowaniu żywności, które stanowią ważny element odpowiedzialności społecznej Carrefour. To m.in. strefa zero waste z towarami w obniżonych cenach, możliwość zwrotu butelek bez paragonu oraz usługa Scan & Go, pozwalająca szybko i wygodnie zapłacić za produkty bez wykładania ich na taśmę. Z kolei usługa „Zamów i odbierz” umożliwia odbiór w sklepie zakupów zamówionych wcześniej on-line. W nowym supermarkecie, podobnie jak we wszystkich sklepach, priorytetem sieci Carrefour jest dbałość o bezpieczeństwo sanitarne klientów i pracowników oraz najwyższe standardy higieny.
Wejście nowego operatora spożywczego to niezwykle istotna zmiana dla centrum handlowego i duże przedsięwzięcie. Poprzez promocję nowej oferty spożywczej będziemy docierać także do nowych grup klientów i przyciągać ich do Starego Browaru. Dzięki temu otwarcie Carrefour Market przyczyni się do sukcesu wszystkich naszych najemców – mówi Magdalena Kowalak, Prezes Spółki Zarządzającej Starym Browarem.
Stary Browar jest współczesnym centrum mixed-use – handlowym i kulturalnym – zlokalizowanym w sercu Poznania. Ze swoją ofertą dociera zarówno do osób mieszkających lub pracujących w centrum miasta, jak i do mieszkańców całej aglomeracji poznańskiej i regionu. W Starym Browarze działa blisko 200 marek: sklepy brandów sieciowych i indywidualnych (w tym butiki autorskie i kilkadziesiąt marek selektywnych), restauracje i kawiarnie (także autorskie z cenionymi szefami kuchni), przestrzenie biurowe, wystawiennicze i eventowe, najnowocześniejszy koncept Multikina, klub muzyczny, plac miejski oraz 4-hektarowy park. Twórczynią Starego Browaru jest Grażyna Kulczyk. Od 2015 r. właścicielem jest DWS Grundbesitz GmbH – jeden z czołowych funduszy inwestycyjnych na świecie z ponad 60-letnim doświadczeniem i międzynarodową reputacją. Doświadczenia zakupowe klientów Starego Browaru wzbogaca doskonała oferta kulinarna i eventowa z wystawami, koncertami, pokazami mody i wydarzeniami w parku.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników.