Żabka rozwija format mobilnych sklepów

Mobilna Żabka – nowy, innowacyjny koncept sklepów sieci Żabka pojawił się na tegorocznym Top of the Top Sopot Festival. Dwa tygodnie temu pawilon miał swoją premierę we Wrocławiu, a od 17 do 19 sierpnia br. jest dostępny dla uczestników i gości sopockiego festiwalu. Klienci mobilnej Żabki będą mogli w czasie Festiwalu przekąsić hot doga, napić się kawy z ekspresu czy kupić ulubioną przekąskę np. Foodini.

Festiwal w Sopocie jest drugim wydarzeniem, na którym pojawiła się mobilna Żabka, której całe wyposażenie zostało tak zaprojektowane, żeby można je było łatwo i szybko spakować i przygotować do transportu. Stoisko montowane jest na czas eventu i demontowane po jego zakończeniu, gotowe by funkcjonować na kolejnych wydarzeniach.

Asortyment na stoisko mobilne został dobrany w taki sposób, aby spełniał preferencje każdego klienta. Oczywiście może on być różny w zależności od wydarzenia, na którym będzie gościć – mobilna Żabka ma rozbudowaną strefę gastronomiczną, serwuje m.in. hot-dogi w stylu amerykańskim, nie zapominając również o ofercie dla osób niespożywających mięsa. Osoby, które nie mają ochoty na ciepłe przekąski, mogą sięgnąć po świeże, pożywne kanapki Tomcio Paluch lub sałatki Dobra Karma. W sklepie można zakupić także różnego rodzaju gorącą, aromatyczną kawę na wynos, serwowaną w całkowicie biodegradowalnych kubkach, zimne napoje, a także płynne przekąski Foodini i Wycisk – informują przedstawiciele sieci.

Mobilna Żabka – koncept do szybkich zakupów na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych

Mobilna Żabka może być wszędzie tam, gdzie tysiące spragnionych i głodnych klientów. Koncept przystosowany jest do tego, aby klienci mogli zrobić szybkie zakupy na targach, koncertach, wydarzeniach sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się także w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7400 placówek prowadzonych przez ponad 6000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.