Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Otwarcie sklepu z modą uliczną w Bonarce

Marka odzieżowa Pitbull West Coast 19 sierpnia br. otworzyła swój najnowszy salon w krakowskiej Bonarce. To ważny adres dla tych, którzy cenią streetwear. Marka oferuje modę dla ludzi aktywnych, preferujących unikalny i wyróżniający się styl.

– Marki tego nurtu, bardzo pożądane przez młodszych klientów, są dla nas atrakcyjne. Wspierają w tej grupie docelowej wizerunek centrum jako miejsca będącego trendy. Dlatego z satysfakcją witamy w gronie najemców Pitbull West Coast – komentuje Justyna Bartosz, Retail Asset Manager NEPI Rockcastle.

Koncepcją marki Pitbull West Coast jest tworzenie odzieży i akcesoriów najwyższej jakości, spełniającej oczekiwania szerokiego grona konsumentów. Firma posiada w Polsce 18 oficjalnych sklepów stacjonarnych oraz rozbudowaną sieć sprzedaży partnerskiej, w tym sprzedaży online.

W naszym kraju marka pojawiła się w połowie lat 90. – początkowo jako dystrybutor na terenie Europy Wschodniej, a od 2008 roku jako wyłączny licencjonowany producent oraz dystrybutor na cały świat. Dzięki konsekwentnej pracy oraz otwarciu się na sporty ekstremalne, takie jak sztuki walki, sporty motorowe, rugby, biegi z przeszkodami, wzrosła rozpoznawalność marki oraz umocniła się jej pozycja na polskim rynku. Światowa popularność Pitbull West Coast sprawia, że współpracują z nią sportowcy walczący dla największych organizacji sportów walki na świecie.

Bonarka i NEPI Rockcastle PLC

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomie-ścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyj-no-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”.

Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma Apsys.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników