Galeria Północna zaplanowała cykl atrakcji dla całych rodzin. Na zakończenie wakacji w galerii odbędzie się wystawa figur stalowych, piknik z atrakcjami oraz targi zajęć dodatkowych.
Białołęka jest dziś jedną z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic Warszawy. Na jej obszarze nieustannie planowane są nowe tereny rekreacyjne i kulturalne, obiekty użyteczności publicznej, a przede wszystkim inwestycje deweloperskie, których zielona infrastruktura oraz spokojny rytm życia od lat przyciągają młode małżeństwa czy rodziny z dziećmi. Z myślą o nich Galeria Północna stara się zapewnić mieszkańcom niepowtarzalne atrakcje i wydarzenia.
W tym miesiącu wybór atrakcji w Galerii Północnej będzie szczególnie duży. Z okazji zakończenia wakacji, Północna zaplanowała obszerny program aktywności rozrywkowych, z których będzie można korzystać przez cały tydzień. Cykl wydarzeń rozpocznie wystawa „Bohaterowie ze stali”, podczas której zostaną zaprezentowane artystyczne rzeźby – wykonane z odzyskanego złomu – inspirowane postaciami z bajek, komiksów i filmów science-fiction, a także motocykl oraz samochód w skali 1:1. Łącznie w centrum stanie aż 14 niepowtarzalnych figur. Oprócz wystawy przed galerią na najmłodszych czekać będzie miasteczko rowerowe, basen z łódeczkami, ścianka wspinaczkowa o wysokości aż 7 metrów oraz ogromna pneumatyczna farma wraz ze zjeżdżalnią i tunelami. Atrakcji nie zabraknie też przy ulicy Światowida. Obok wejścia głównego, na pasażu zostanie ustawiony m.in. minipark. Całości dopełnią zabawy z animatorami, bezpłatne przejazdy minikolejką elektryczną oraz konkursy z nagrodami.
– W okolicy Północnej cały czas powstają nowe inwestycje mieszkaniowe, dlatego rodziny z dziećmi są dla nas bardzo ważną grupą klientów. Staramy się dostosować do ich potrzeb zarówno ofertę handlowo-usługową, jak i rekreacyjną, która zapewni nie tylko przyjazne środowisko zakupów, ale umożliwi ciekawą formę spędzenia czasu z bliskimi – mówi Roman Bugajczyk, Dyrektor Galerii Północnej.
W związku z rozpoczęciem nauki w szkołach, Galeria Północna przygotowała również dla mieszkańców Warszawy targi zajęć dodatkowych. Na terenie galerii gościć będą szkoły językowe, ośrodki edukacyjne oraz kluby sportowe, a przy ich stoiskach rodzice wraz z dziećmi będą mogli zapoznać się z ofertą dostępnych zajęć – bez konieczności odwiedzania poszczególnych placówek. Na targach będą stoiska zarówno szkół z ofertą płatną, jak i bezpłatną, przeznaczoną dla dzieci, młodzieży, a także dorosłych.
Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC
Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.
Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Zdrofit oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie sklep Junior, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.