Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Focus Mall na finiszu rozbudowy i komercjalizacji

Rozbudowa Focus Mall w Zielonej Górze dobiega końca, a razem z nią komercjalizacja przestrzeni handlowej. Pierwsze lokale w nowej części obiektu otworzą się już na przełomie sierpnia i września. Wśród nowych najemców znajdą się marki odzieżowe, obuwnicze i kosmetyczne, rozszerzona zostanie także oferta usługowa.

Focus Mall Zielona Góra to nowoczesne centrum handlowo-usługowe wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny, mieszczące ok. 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino. Trwająca od 2018 r. modernizacja to ambitny projekt zwiększający powierzchnię GLA obiektu o ponad 50%. Na dodatkowych 15 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej znajdzie się ok. 70 lokali handlowo-usługowych o zróżnicowanym metrażu i przeznaczeniu oraz przestronna strefa food court. Nowo otwarte strefy parkingowe zwiększają pulę o 500 miejsc postojowych – finalnie wszystkie parkingi Focus Mall zmieszczą ponad 1400 samochodów.

Ostatni weekend sierpnia (29 sierpnia jest niedzielą handlową) to pierwsze dni otwarcia nowych najemców. W galerii pojawią się zarówno marki, które zniknęły z Focus Mall na okres rozbudowy, jak i takie, które do tej pory nie były w niej obecne. Ponadto część funkcjonujących już najemców zdecydowała się na przeniesienie do lokali w nowej części obiektu! Jakie marki pojawiły się w ostatnim czasie w Focus Mall i jakich otwarć klienci mogą spodziewać się w kolejnych miesiącach?

Nowe marki modowe w Focus Mall

Focus Mall w Zielonej Górze to przestrzeń dla miłośników mody i stylu! Bogatą i różnorodną ofertę modową tworzy ponad 50 sklepów z odzieżą, dodatkami i akcesoriami oraz obuwiem. W nowej części Focus Mall klienci znajdą wiele lubianych marek modowych. Grupa LPP skompletuje swoją ofertę: po kilkunastomiesięcznej nieobecności do galerii powróci House (939 mkw.), natomiast do nowego, bardziej przestronnego wnętrza przeprowadzi się marka Mohito (607 mkw.).

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Nowy, większy lokal eobuwie.pl zaaranżowany będzie w nowym koncepcie eobuwie & Modivo (472 mkw.), kompleksowo łączącym asortyment obuwniczy i odzieżowy. Dodatkowa przestrzeń pozwoli na wzbogacenie i jeszcze atrakcyjniejszą prezentację ich oferty. Nowy lokal zajmie salon obuwniczy CCC (728 mkw.). W centrum otworzy się również zyskująca popularność sieć segmentu off-price – HalfPrice (1403 mkw.).

Segment odzieżowy galerii zostanie wzbogacony przez rozszerzenie oferty takich sklepów, jak 4F i Diverse (430 i 380 mkw.), a także otwarcie salonów Esotiq oraz Kappahl (81 i 731 mkw.). Temu ostatniemu towarzyszyć będzie także dział poświęcony marce Newbie, oferujący stylową i komfortową odzież (a także dodatki) dla najmłodszych.
Jesienią do nowego lokalu przeniesie się także Apart. W większej przestrzeni (183 mkw.) marka prezentować będzie biżuterię i zegarki z klasycznych i limitowanych kolekcji. Przestronniejszą przestrzeń zajmie także Time Trend (54 mkw.).

Jeszcze w grudniu 2020 r. na skraju starej i nowej części Focus Mall otwarty został pierwszy w regionie salonik Pandora (44 mkw.). Kultowe bransoletki z charmsami znalazły grono wiernych fanek wśród mieszkanek Zielonej Góry. Z kolei w maju otworzył się salon marki Guess (232 mkw.), oferującej odzież, obuwie, biżuterię, zegarki oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.

Sephora i nowy food court

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Długo oczekiwana przez mieszkańców Sephora nareszcie otworzy się w Focus Mall. Na powierzchni 374 mkw. dostępne będą perfumy, kosmetyki kolorowe oraz pielęgnacyjne i akcesoria topowych światowych marek. Ponadto klienci będą mieli możliwość skorzystać z eksperckich konsultacji.

W ostatnim czasie z „wyspy” do lokalu przeniosła się także marka Yves Rocher. Nowa, większa przestrzeń (31 mkw.) pozwala na prezentację pełniejszej oferty naturalnych kosmetyków, a jasnozielone wnętrze przyciąga klientów zapachem świeżych ziół i kwiatów.

Nowy, przestronny food court, znajdujący się w centralnej części galerii, to jeden z największych atutów nowo otwartego skrzydła Focus Mall. Strefa, obejmująca stoliki i miejsca siedzące dla ok. 370 osób, znajdować się będzie na 1. piętrze galerii. Do znajdujących się tu restauracji Charlie Food&Friends oraz Dominum by Domino’s w IV kwartale br. dołączy nowy najemca – restauracja Olimp (150 mkw.). Do nowej strefy gastronomicznej przeniesie się także KFC (112 mkw.). Kolejne pyszne marki zostaną ogłoszone wkrótce!

Gastronomia to nie tylko restauracje. Od kilku miesięcy w Focus Mall funkcjonuje lokalna cukiernia rzemieślnicza Karpicko (125 mkw.), stoiska Ice Queen Cafe Magda Gessler oraz lodziarni Dolce Vita, natomiast w najbliższym otworzy się także herbaciarnia Five O’Clock, zajmując lokal o powierzchni 32 mkw.

Dzięki nowemu najemcy z segmentu wyposażenia wnętrz, aranżacja domu będzie jeszcze łatwiejsza i bardziej inspirująca! Dekoracje i artykuły wyposażenia salonu, kuchni czy łazienki, które pozwolą fanom aranżacji zorganizować przestrzeń, dostępne będą w salonie Homla (344 mkw.). Klienci znajdą tu przedmioty, które łączą w sobie nieskomplikowaną estetykę i wyjątkową użyteczność.

Więcej usług w Focus Mall

W nowej przestrzeni nie zabraknie miejsca na lokale usługowe. Wśród pierwszych najemców z tego segmentu znalazły się marki obecne już w Focus Mall, zastępujące stanowiska na wyspach handlowych. Są to Bank Millennium oraz Dowhan (21 mkw.) – kantor i biuro nieruchomości. a także Świat GSM (68 mkw.) oraz Teletorium (40 mkw.), które obecne będą w obu lokalizacjach – na wyspie oraz w lokalu. Pozwoli to na poszerzenie oferty akcesoriów telefonicznych oraz zwiększenie przestrzeni serwisowej.

Jak informuje zarząd obiektu, to dopiero początek jesiennego sezonu otwarć w Focus Mall. Wśród najemców, którzy ze względów formalnych zostaną przedstawieni w późniejszym terminie, klienci mogą oczekiwać więcej atrakcyjnych salonów odzieżowych, sportowych, z artykułami wyposażenia domu oraz zróżnicowanej oferty gastronomicznej. Proces komercjalizacji nowej przestrzeni dobiega końca, jednak dostępne są jeszcze wybrane lokale w obu częściach galerii.