Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Netto kontynuuje realizację ambitnego planu konwersji sklepów przejętych po Tesco i przybliża się do celu, jakim jest otwarcie ponad 150 sklepów do końca roku. Sieć otworzyła w sierpniu łącznie 23 sklepy Netto 3.0 w różnych częściach Polski. Netto rozwija także infrastrukturę konwertowanych sklepów: dwie z nowo otwartych placówek (w Tychach i Aleksandrowie Łódzkim) posiadają strefę kas samoobsługowych.
Grupa Netto jest wystawcą Shopping Center Forum 2021 CEE. Z przedstawicielami firmy będzie można spotkać się na stoisku 320.
W ostatnim tygodniu Netto otworzyło sklepy w miejscowościach w woj. małopolskim, wielkopolskim, dolnośląskim, śląskim, warmińsko-mazurskim i łódzkim, umacniając swoją pozycję w tych częściach kraju. Mowa o nowych placówkach w Skawinie, Jaworze, Komornikach, Kętrzynie, Tychach, Brzegu Dolnym i Aleksandrowie Łódzkim. Tym samym zasięg sieci rośnie i staje się coraz bardziej równomierny.
Łącznie w ośmiu spośród sklepów otwartych w sierpniu – w tym w dwóch otwartych w ostatnim tygodniu: w Tychach i Aleksandrowie Łódzkim – można szybko i wygodnie zapłacić za swoje zakupy w kasach samoobsługowych. W ciągu najbliższego półrocza Netto zamierza wprowadzić takie usprawnienie łącznie w 50 swoich placówkach.
Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.
Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych.
– Nowe placówki Netto mają wszelkie walory by stać się w swojej okolicy lubianym i często odwiedzanym sklepem, a my dołożymy wszelkich starań, by wszyscy odwiedzający wychodzili od nas zadowoleni i często wracali – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.
Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów w całej Polsce. Koniec całego procesu konwersji planowany jest na połowę przyszłego roku.
Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter