Salon marki eobuwie.pl od 28 sierpnia br. działa w odnowionej części galerii Focus Mall w Zielonej Górze. Oferuje produkty obu brandów: eobuwie.pl oraz Modivo. Klienci w nowym salonie mogą także skorzystać z usługi Reserve&Collect.
Koncept sklepu stacjonarnego z ofertą co-brandu to kolejny krok, który wynika ze strategii omnichannel marki eobuwie.pl. Firma stawia na rozwiązania umożliwiające jak najłatwiejszy zakup, przeglądanie oferty oraz sięganie po modowe inspiracje.
– Poszerzona oferta to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów, którzy wielokrotnie pytali o możliwość skompletowania pełnej stylizacji. Teraz w jednym miejscu dajemy im dostęp do 25 000 produktów oraz pełnej oferty online – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail w eobuwie.pl S.A.
Nowy, połączony salon eobuwie i Modivo w Focus Mall
Oprócz dotychczasowych rozwiązań znanych ze sklepów stacjonarnych eobuwie.pl, jak tablety do przeglądania zamówień czy usługa esize.me, w nowym koncepcie wyodrębniono przestrzeń dla nowoczesnych przymierzalni Modivo. Klienci będą mogli skorzystać z wygodnej usługi Reserve&Collect i zamówione produkty przymierzyć w garderobach, nazwanych na cześć europejskich stolic mody.
PARTNER PORTALU
– W praktyce oznacza to, że klient w dowolnym momencie może zamówić do sklepu produkty z oferty eobuwie.pl lub Modivo. Otrzyma od nas SMS z informacją, że zamówienie jest kompletne. Wtedy może przyjść do sklepu, w komfortowych warunkach przymierzyć produkty i dopiero wtedy podjąć decyzję o zakupie. Do tego momentu nie ponosi żadnych kosztów. Cały proces – odebranie zamówienia, przemierzenie, zakup lub zwrot odbywają się w jednym miejscu – dodaje Konrad Jezierski.
W najbliższych miesiącach rozszerzony koncept sklepu stacjonarnego ma zostać udostępniony klientom w kolejnych lokalizacjach, m. in. w Krakowie.
Otwarcie zielonogórskiego salonu odbyło się przy zachowaniu niezbędnych środków ostrożności, skanery esize.me i tablety są na bieżąco dezynfekowane.
Eobuwie.pl S.A. jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym ponad 170 tys. produktów od ponad 580 marek. Spółka działa obecnie na 17 europejskich rynkach. Z powodzeniem rozwija także własny e-commerce z modą premium – Modivo.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter