scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

TEDi kontynuuje ekspansję. Stawia na rozwój m.in. w Wielkopolsce

tedi

Już w październiku na poznańskiej mapie handlowej pojawi się kolejny sklep popularnej marki TEDi, oferującej szeroki asortyment związany z gospodarstwem domowym. Nowy lokal – o powierzchni niemal 975 mkw. – będzie mieścił się w budynku Półwiejska 2.

TEDi to niemiecka marka ekonomiczna, która już od 2018 roku zaopatruje Polaków m.in. w środki czystości, artykuły kosmetyczne, samochodowe, spożywcze czy akcesoria dla zwierząt. Sieć rozwija się w bardzo dynamicznym tempie – od momentu wejścia do Polski uruchomiła już 103 sklepy i planuje dalszą ekspansję.

TEDi poszukuje nowych lokalizacji

Nowych lokalizacji TEDi szuka w całym kraju, jednak wśród priorytetów stawia rozwój m.in. w Wielkopolsce, w woj. warmińsko-mazurskim, lubelskim, świętokrzyskim czy podkarpackim.

Sieć otwiera sklepy w strefach ruchu pieszego, w dzielnicach miejskich o wysokiej częstotliwości ruchu pieszego, oraz w aglomeracji sklepów fachowych i centrach handlowych. Najlepsze otoczenie handlowe dla sieci TEDi to dyskonty spożywcze, hipermarkety, sieci tekstylne i obuwnicze, drogerie i inne często odwiedzane sklepy

Sieć rozwija się w miastach liczących ponad 20.000 mieszkańców w obszarze usługowym. Minimalna powierzchnia sklepów TEDi to 700 metrów kwadratowych powierzchni całkowitej na parterze, w strefach ruchu pieszego lub w najlepszych lokalizacjach o bardzo wysokiej frekwencji, możliwe również lokalizacje na poziomie -1 w galerii handlowej.

Otwarcie sklepu w Poznaniu to ważny punkt realizacji tej strategii. Jako że w dużych miastach spółka skupia się głównie na dobrze zlokalizowanych galeriach handlowych, nie bez znaczenia pozostaje także sam obiekt, w którym sieć wynajęła powierzchnię. Półwiejska 2 to nowoczesny projekt mixed-use położony w ścisłym centrum Poznania, przy głównym miejskim deptaku. Sześciokondygnacyjny obiekt klasy A oferuje łącznie niemal 10 tys. mkw. powierzchni, z czego ponad 6 tys. mkw. na dwóch poziomach zajmują lokale handlowo-usługowe, a ponad 3 tys. mkw. przeznaczone jest pod biura. W budynku do dyspozycji klientów znajduje się dwupoziomowy parking z blisko 100 miejscami postojowymi.  Właściciela inwestycji w transakcji z secią TEDi reprezentowała firma doradcza Colliers.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

tedi-logo
sieć dyskontowa
Lokalizacji: 146
​​TEDi to sieć sklepów działających w sektorze niespożywczym. Promuje się jako sieć przyjazna dla rodzin, która obecna jest nie tylko…
Baza danych

Firmy

TEDi to właściciel sieci sklepów dyskontowych z ofertą niespożywczą. Marka TEDi w Polsce zadebiutowała w 2018 roku. Sieć jest rozwijana…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required