Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Netto z nowym celem na ten rok i kolejnymi siedmioma sklepami po konwersji

Niemal 50 sklepów Netto więcej w stosunku do początkowych planów zostanie otwartych w miejsce placówek Tesco jeszcze w tym roku. Sieć zbliży się zatem do blisko 200 skonwertowanych obiektów, realizując tym samym proces konwersji w ponad 60 proc. 2. września br. duńska sieć otworzyła kolejne siedem sklepów. Netto rozwija także infrastrukturę swoich placówek, m.in. inwestując w kasy samoobsługowe.

Netto jest wystawcą jesiennej Shopping Center Forum 2021 CEE, które odbędzie się już 22-23 września 2021 w Warszawie. Z przedstawicielami firmy będzie można spotkać się na stoisku 320.

Netto otworzyło w pierwszym tygodniu września sklepy w siedmiu różnych miejscowościach. Mowa o nowych placówkach w Łodzi, Poznaniu, Pułtusku, Jędrzejowie, Mysłowicach, Malborku
i Poddębicach. Łączna powierzchnia nowych placówek duńskiej sieci przekracza 6 300 mkw.

Poznań i Łódź to miasta, w których Netto jest już dobrze znane i posiada znaczący udział w lokalnym rynku dyskontów. W pierwszym z nich otworzyła się już szesnasta placówka sieci, natomiast w drugim – trzynasta. W Mysłowicach, Malborku i Jędrzejowie Netto posiadało dotychczas po jednym sklepie. Poddębice i Pułtusk to miasta, w których Netto właśnie zadebiutowało.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów. Aby jeszcze bardziej udoskonalić doświadczenia zakupowe klientów, sieć zamierza wprowadzić kasy samoobsługowe w 50 placówkach.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment, obejmujący 3 000 produktów w stałej ofercie (w tym 1 000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych.

Netto do końca roku otworzy łącznie ponad 150 sklepów w miejsce Tesco

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ponad 150 sklepów zlokalizowanych w miejscu dawnych placówek Tesco w całej Polsce. Zakończenie procesu konwersji planowane jest na połowę przyszłego roku.

Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.