scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Nowe umowy na ponad 10 tys. mkw. w portfolio ST Plaza Management

torun-plaza

ST Plaza Management, pomimo sytuacji jaka obecnie panuje na rynku retail, dąży do rozwoju centrów handlowo-rozrywkowych ze swojego portfolio. Toruń Plaza, Suwałki Plaza oraz Galerię Leszno czekają poważne zmiany. Do grona najemców spółki już wkrótce dołączą kolejne marki, otwierając przed klientami nowe możliwości zakupowe. Łącznie nowi najemcy we wszystkich trzech Centrach zajmą powierzchnię prawie 10 tys. mkw.

Najpoważniejsze zmiany czekają Toruń Plazę – w miejscu pożegnanej 17 lipca br. Plaży Plazy powstanie nowa część Centrum. W wolnostojącym budynku na łącznej powierzchni około 3600 mkw. pojawią się dwa nowe sklepy wielkopowierzchniowe – Jula i Jysk. Asortyment tych najemców będzie nie tylko znakomitym uzupełnieniem oferty Centrum, ale także odpowiedzią na potrzeby zakupowe konsumentów, które ewoluowały w czasie pandemii. Jula to szwedzka sieć multimarketów oferująca swoim klientom unikalny zestaw 15000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne czynności. Drugi z najemców – Jysk- to również międzynarodowa sieć handlowa, wywodząca się z Danii. Jak mówią sami o sobie, sprzedają „wszystko dla domu”. Rozbudowa Centrum rozpocznie się już we wrześniu tego roku. Nowa powierzchnia najmu znajdzie się w wolnostojącym budynku handlowym położonym bezpośrednio przy głównym wejściu do Centrum od strony ulicy Broniewskiego. Obiekt będzie komunikacyjnie i funkcjonalnie zintegrowany z resztą Centrum. Otwarcie rozbudowy jest planowane na 2 kwartał 2022 roku.

Na tym nie koniec nowości w Toruń Plaza – zanim powstanie nowa część Centrum, we wrześniu br. do grona najemców dołączą: Half Price z salonem o powierzchni 1316 mkw. na parterze oraz Black Red White ze sklepem o powierzchni 1280 mkw. na pierwszym piętrze Centrum. Została również zawarta nowa umowa najmu z Grupą CCC, na mocy której dotychczasowy salon tej marki został relokowany do lokalu o powierzchni około 565 mkw. na pierwszym piętrze Centrum, w sąsiedztwie sklepów Reserved i Deichmann. Otwarcie lokalu nastąpiło 21 sierpnia br.

Dzięki obecności Juli, Jysk oraz Black Red White klienci będą mogli skorzystać z ogromnego wyboru produktów i w pełni urządzić swoje domy i mieszkania. Z kolei za sprawą Half Price (należącego do Grupy CCC) powiększy się nowoczesna kategoria off-price. Nowy salon docenią osoby, które chcą kupować dobrej jakości, markowe rzeczy w przystępnych cenach.

Zmiany w Galerii Leszno

Pod koniec września br., Black Red White dołączy także do najemców Galerii Leszno –klienci będą mieli do dyspozycji salon o wielkości 1530 mkw. Dzięki szerokiej ofercie tego sklepu oraz obecności takich marek, jak Castorama, Mediaexpert i Home & You, klienci Galerii Leszno będą mogli znaleźć w niej wszystkie artykuły potrzebne do wyremontowania, wyposażenia i udekorowania swoich czterech kątów. Black Red White to największy polski producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz, dlatego wierzymy, że szeroki asortyment, różnorodne wzornictwo i konkurencyjne ceny przypadną do gustu mieszkańcom regionu.

W Galerii Leszno pojawił się również nowy najemca, który wzbogacił jej portfolio modowe – mowa o sklepie Pit Bull West Coast, którego otwarcie miało miejsce 7 sierpnia br. To pożądana i doceniana przez młodsze pokolenie marka, która oferuje odzież i akcesoria najwyższej jakości. Pit Bull West Coast chce docierać do pewnych siebie ludzi, którzy aktywnie kroczą przez życie i lubią wyróżniać się z tłumu swoim ubiorem.

galeria-leszno

Nowy Rossmann w Suwałki Plaza

Zmiany nie ominą też Suwałk – klienci Suwałki Plaza już niebawem będą mogli cieszyć się nową, większą lokalizacją obecnego najemcy – Rossmanna. Nowy lokal znajduje się na parterze Centrum bezpośrednio obok supermarketu Stokrotka i zajmuje około 830 mkw. Dzięki zmianie lokalizacji i zwiększeniu powierzchni sklepu klienci będą mogli liczyć na bogatszy asortyment oraz zmodernizowany układ sklepu, co z pewnością wpłynie pozytywnie na ich doświadczenia zakupowe.

– Jesteśmy szczęśliwi, że nawet w tych trudnych dla branży retail czasach dołączają do nas nowi najemcy, dzięki którym mamy możliwość rozwoju i poszerzania oferty naszych obiektów. W całym portfolio ST Plaza Management widzimy m.in. wzrost zainteresowania asortymentem typu elektronika domowa oraz artykułami związanymi z wyposażaniem, wykańczaniem i remontowaniem wnętrz. Nowe marki odpowiedzą właśnie na te potrzeby naszych klientów. Aktualnie bardzo ważne jest dla nas wyjście naprzeciw zmianom preferencji zakupowych konsumentów, które powstały w wyniku pandemii – mówi Monika Alicka, Leasing and Marketing Director w spółce ST Plaza Management Sp. z o.o. – O kolejnych zmianach i nowych najemcach będziemy informować w osobnych komunikatach.

ST Plaza Management to spółka zajmująca się komercjalizacją i zarządzaniem obiektami handlowymi. W jej portfolio znajdują się 3 centra handlowo-rozrywkowe – Toruń Plaza, Suwałki Plaza oraz Galeria Leszno. Ich aktualna powierzchnia użytkowa to: 40 000 mkw. w Toruń Plaza, 20 000 mkw. w Suwałki Plaza oraz 39 000 mkw. w Galerii Leszno.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

galeria-leszno
galeria handlowa
39 000 m2
Galeria Leszno to obiekt handlowo-usługowy, który zlokalizowany jest w południowej części miasta przy drodze krajowej S5 Wrocław-Poznań. Jest to przykład…
Baza danych

Firmy

ST Plaza Management to firma zajmująca się komercjalizacją i zarządzaniem obiektami handlowymi. Aktualnie w portfolio ma trzy centra handlowo-rozrywkowe -…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

* indicates required