Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Prace przy rozbudowie Toruń Plaza dobiegają końca

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Toruń Plaza w marcu tego roku ogłosiło start rozbudowy. Proces budowy wolnostojącego obiektu handlowego rozpoczął się na działce bezpośrednio sąsiadującej z Centrum.

Nowa część Centrum to łączna powierzchnia ponad 3600 m.kw., a ST Plaza Management podpisała już umowy najmu na dwa nowe sklepy wielkopowierzchniowe z Jula i JYSK.

Nowa oferta najemców z kategorii dom i wnętrze

W nowej części Toruń Plaza już niebawem zostanie otwarty sklep marki Jula. Jest to znana sieć multimarketów oferująca 15 000 wyselekcjonowanych produktów do majsterkowania i projektów domowych, aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających życie codzienne. Jula proponuje unikalny koncept multimarketu, gdzie klienci mogą znaleźć szeroki asortyment produktów z różnych kategorii. Misją Jula jest zachęcanie do samodzielnej realizacji domowych projektów. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne, które cechuje wysoka jakość oraz o inne znane marki. Jula AB to przedsiębiorstwo rodzinne – magazyn centralny i siedziba główna znajdują się w miejscowości Skara w Szwecji. Obecnie sieć posiada multimarkety w Szwecji, Norwegii oraz w Polsce. 

Pierwszy sklep otwiera się także w Finlandii. Marka była wielokrotnie wyróżniana prestiżowymi nagrodami w kategorii jakości obsługi, etyki w biznesie, czy wyborów konsumenckich. Jula w Toruń Plaza jest 19 sklepem Jula w Polsce i będzie jedynym sklepem w Toruniu. Multimarket będzie zajmował powierzchnię około 2400 m.kw.

Drugi najemca to także znana marka z kategorii dom i wnętrze – JYSK, czyli międzynarodowa sieć handlowa, wywodząca się z Danii. Sami o sobie mówią, że sprzedają „wszystko dla domu”. Sieć założona została przez Larsa Larsena, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Aarhus. JYSK obejmuje obecnie ponad 3 000 sklepów w 51 krajach, w tym 270 w Polsce.

Marka funkcjonuje na rynku polskim od 2000 r. Salon w Toruń Plaza zajmie powierzchnię około 1 300 m.kw. i zostanie zaprojektowany według najnowszego konceptu aranżacji sklepów sieci JYSK.

Nowe salony będą doskonałym uzupełnieniem asortymentu z kategorii dom i wnętrza w Toruń Plaza. Już niedługo Klienci będą mogli skorzystać z poszerzonej oferty Centrum i umeblować oraz zaaranżować wnętrza swoich czterech kątów od A do Z pod jednym dachem.

„Nowa powierzchnia najmu znajdzie się w jednokondygnacyjnym budynku handlowym położonym bezpośrednio przy głównym wejściu do Centrum od strony ulicy Broniewskiego. Obiekt będzie komunikacyjnie i funkcjonalnie zintegrowany z resztą Centrum.” – mówi Monika Alicka, Country Director w ST Plaza Management, spółce zarządzającej Centrum.

Rozbudowa zbliża się wielkimi krokami ku końcowi, a otwarcie nowego budynku Toruń Plaza planowane jest na przełom listopada i grudnia 2022 roku. Całkowita powierzchnia najmu Centrum po rozbudowie będzie wynosiła prawie 44 tys. m.kw.

Aktualni najemcy Toruń Plaza

Toruń Plaza mieści się przy ul. Broniewskiego w Toruniu. To jedno z największych centrów handlowych w województwie kujawsko-pomorskim, oferujące na powierzchni ponad 40 tys. m.kw. bogaty wybór znanych i cenionych marek. W gronie najemców Centrum znajdują się m.in. Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, H&M, NewYorker, C&A, pełne portfolio marek należących do grupy LPP, dwupoziomowy salon TK Maxx oraz wielkopowierzchniowe sklepy Half Price, Martes Sport, Sports Direct i Mediaexpert. To również w Toruń Plaza znajduje się supermarket Lidl, całodobowa siłownia CityFit, 8-salowe kino Cinema City, jedyna w Toruniu Sala Zabaw Fikołki oraz wielotorowa kręgielnia Lucky Star, a także szeroka oferta restauracji i kawiarni.

ST Plaza Management to spółka zajmująca się komercjalizacją i zarządzaniem obiektami handlowymi. W jej portfolio znajdują się 3 centra handlowo-rozrywkowe – Toruń Plaza, Suwałki Plaza oraz Galeria Leszno. Ich aktualna powierzchnia użytkowa to łącznie ponad 100 000 mkw.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników