Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Giacomo Conti stawia na rozwój kanału e-commerce i reaktywuje markę Sunset Suits

Inwestycje w rozwój kanału e-commerce, uruchomienie promocji marki Sunset Suits w internecie i otwarcie nowych salonów stacjonarnych to tylko kilka z działań, które mają na celu wzrost i optymalizację wprowadzonej strategii omnichannel realizowanej przez Zarząd Giacomo Conti i Sunset Suits.

Właściciele marki Giacomo Conti oferującej modę męską od dawna zdają sobie sprawę z następujących zmian i przyzwyczajeń klientów i jak informują, potrzeba dużych inwestycji w obrębie kanału e-commerce, szybka reakcja w zakresie dywersyfikacji sposobów dotarcia i jeszcze bliższa współpraca z salonami stacjonarnymi, to odpowiedź na otaczającą rzeczywistość i relacje z użytkownikami w sieci.

– Synergia tych dwóch kanałów pozwala na lepszą personalizację oferty i jeszcze lepsze zaspokajanie potrzeb konsumentów. Giacomo Conti to marka od lat wyróżniana w rankingach za najlepszą obsługę klienta, która od dawna widzi potrzebę implementacji kluczowych rozwiązań z tradycyjnego handlu do sektora e-commerce. W oparciu o zidentyfikowane założenia powstała strategia, która jest odpowiedzią na potrzeby rynku i zachodzące zmiany – informuje zarząd sieci.

Nowa odsłona sklepu internetowego Giacomo Conti

Jednym z kluczowych jej elementów jest nowa odsłona sklepu internetowego, która miała premierę z końcem sierpnia. Metamorfoza, którą przeszedł sklep internetowy – giacomo.pl – to nie tylko zmiany wizualne w zakresie layoutu, które widoczne są na pierwszy rzut oka, ale także transformacja obejmująca również obszary User Experience i User Interface, a także Customer Experience. Jak informują przedstawiciele sieci, mnogość pracy i długie przygotowania do wdrożenia, które były poparte niezależnymi audytami i badaniami funkcjonalności, pochłonęły wiele energii i kosztowały wiele stresu. Aczkolwiek możliwość wpływu na pozytywne doświadczenia klientów i użytkowników online sprawiała, że był to z pewnością wysiłek wart poświęceń.

Wprowadzone modyfikacje całego procesu zakupowego, usprawnienie realizacji zamówień, rozwój usługi Click&Collect to tylko kilka niezwykle korzystnych rozwiązań dla użytkowników.

Głęboka analiza dotychczasowej formy prezentacji oferty stała się punktem wyjścia do wdrożenia zmian w obszarze kart i opisów produktów. Ich głównym celem było pokreślenie cech i korzyści asortymentu oraz zachowanie przejrzystego i czytelnego portfolio produktów. Dodatkowo obserwacja trendów i nowatorskich rozwiązań w obszarze e-commerce stała się punktem wyjścia do wprowadzenia rozwiązań multimedialnych pozwalających na przedstawienie oferty w różnych, efektownych, a przede wszystkim atrakcyjnych dla klienta odsłonach.

Wprowadzona strategia omnichannel pozwala wszystkim klientom na dostęp do pełnej oferty marki Giacomo Conti, a także na korzystanie z usługi Premium – bezpłatnych korekt krawieckich – w salonach stacjonarnych. Usługa bezpłatnych korekt krawieckich cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów i jest odpowiedzią na zapotrzebowanie w zakresie idealnego dopasowania produktów dla każdego.

Sunset Suits w Giacomo Conti

Najważniejszą informacją ostatnich dni jest fakt pojawienia się możliwości zakupu produktów marki Sunset Suits na platformie Giacomo Conti – giacomo.pl. W ofercie znajdują się m. in. stylowe garnitury, koszule, swetry oraz buty. W najbliższych planach jest poszerzanie wachlarza produktów Sunset Suits. Firma przygotowuje wiele niespodzianek, które już niebawem ujrzą światło dzienne.

Właściciele marek Giacomo Conti i Sunset Suits nie ustają w rozwoju o czym świadczyć mogą ostatnie relokacje oraz otwarcie na przełomie września i października salonu Giacomo Conti w Galerii Piastów w Legnicy.

Giacomo Conti to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa. U jej podstaw leżą dwie tradycje – z jednej strony tradycja polskiego krawiectwa, dbającego o każdy szczegół, z drugiej – tradycja włoskiej lekkości designu. Dzięki tej synergii, produkty marki trafiają w gusta zarówno miłośników klasycznej elegancji, jak i poszukiwaczy nowoczesnego szyku bazującego na globalnych trendach obowiązujących w modzie męskiej.

Sunset Suits to znana historycznie marka odzieżowa. Siła marki, jak informują przedstawiciele sieci, jest nadal ogromna i wzbudza niezwykle pozytywne emocje wśród klientów. Produkty Sunset Suits wyróżniała, nie tylko klasyczna elegancja i modne kroje czy wzornictwo, ale również krawiectwo na bardzo wysokim poziomie. Serwis oferujący możliwość dokonywania korekt krawieckich to usługa Premium, która do dziś praktykowana jest we wszystkich salonach Giacomo Conti.