Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Netto otwiera nowe sklepy w procesie konwersji

Netto kontynuuje proces otwierania placówek przejętych od Tesco. 9 września br. duńska sieć otworzyła kolejne pięć swoich sklepów. Oznacza to, że już 88 placówek Tesco zostało otwartych jako sklepy Netto.

Netto otworzyło w tym tygodniu sklepy w Górze, Krakowie, Toruniu, Gostyninie i Dobrym Mieście. Łączna powierzchnia nowych placówek duńskiej sieci to ok. 3 500 mkw. W Górze, Gostyninie i Dobrym Mieście funkcjonowało dotychczas po jednym sklepie Netto. Od czwartku w każdym z tych miast działają już dwie placówki sieci. Z kolei zarówno w Toruniu jak i w Krakowie można teraz zrobić zakupy w aż czterech sklepach sieci.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia
i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów. Aby jeszcze bardziej udoskonalić doświadczenia zakupowe klientów, w ciągu pół roku sieć zamierza mieć kasy samoobsługowe w 50 placówkach.

R E K L A M A

– Netto przyciąga klientów w kolejnych miastach, jego zaletą zdecydowanie jest szeroka oferta. Mówimy o ponad 3 000 produktach w stałej ofercie, w tym o około 1 000 produktów marek własnych – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – Argumentem, który przekonuje do wyboru Netto, niewątpliwie są też atrakcyjne ceny i cotygodniowe promocje na asortyment spożywczy i non-foodowy. Z tego powodu Netto to dobre miejsce na codzienne zakupy, ale też dobry wybór, gdy powstaje potrzeba uzupełnienia domowych zapasów – dodaje.

Netto Polska

Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.