Guess Activewear w Bonarce

guess-bonarka-krakow

Od 10 września br. w krakowskiej Bonarce działa najnowszy butik z modą sportową prestiżowej marki Guess. Nowy salon ma pow. 127 mkw. i znajduje się na poziomie 1.

– Marka Guess na terenie Bonarki dostępna będzie aż w trzech lokalizacjach. Przed miesiącem uruchomiła ona u nas butik z akcesoriami, a niebawem także otworzy salon pod szyldem wiodącym. Submarka Activewear jest z kolei silnym wzmocnieniem naszej oferty w zakresie produktów premium dla osób preferujących aktywny styl życia oraz doceniających jakość i design odzieży w stylu casual – komentuje Przemysław Wasiluk, Operations Asset Manager NEPI Rockcastle.

Sklep Guess Activewear w Bonarce to jeden z pierwszych tego typu sklepów pop-up w Polsce. Do końca roku marka planuje otworzyć 10 lokalizacji w tym koncepcie w całej Europie z planem kolejnych otwarć w 2022 roku. Kolekcja Activewear oferuje szeroką gamę funkcjonalnej odzieży, akcesoriów i obuwia dla kobiet i mężczyzn. To ubrania idealne na każdy aktywny dzień – łączą najnowsze trendy, minimalistyczny design i funkcyjne materiały. Sezonowe kolory z kontrastującymi detalami podkreślają sportowy styl całej oferty Guess Activewear.

Założona w 1981 roku firma Guess rozpoczęła swoją działalność jako marka produkująca dżinsy i od tego czasu z powodzeniem stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Produkty marki Guess dystrybuowane są przez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 30 stycznia 2021 roku spółka zarządza 1,046 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowo 524 punktami. Wspólnie prowadzą działalność w około stu krajach.

Bonarka i NEPI Rockcastle PLC

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma Apsys.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE

Projekty

bonarka-centrum-handlowe-krakow-nepi-rockcastle
galeria handlowa
92 000 m2
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze.
Baza danych

Najemcy

obuwie męskie, obuwie damskie, odzież damska, odzież i artykuły dziecięce, odzież męska, odzież młodzieżowa
Lokalizacji: 65
Marka Guess rozpoczęła swoją działalność w 1981 roku. Od tego czasu znacząco się rozwinęła i przekształciła w międzynarodową markę odzieżową.…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
Rockcastle Poland Sp. z o.o. należy do NEPI Rockcastle -  grupy inwestycyjnej i deweloperskiej w Europie Środkowo-Wschodniej. NEPI Rockcastle posiada…
Baza danych
Scroll to Top