RTV Euro AGD oraz Inmedio otwierają swoje sklepy w poznańskim N-Parku
Park handlowy N-Park, zlokalizowany w południowo-zachodniej części Poznania, przy ulicy Promienistej, rozszerzy ofertę dla swoich klientów o kolejne dwie marki: RTV Euro AGD oraz Inmedio. Otwarcie obu lokali planowane jest na wrzesień 2021.
Wszystkie projekty Napollo zostaną zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2021 na stoisku firmy – 240.
Poznański N-Park został otwarty w miejscu dawnego Centrum Promienista, które Napollo zakupiło w 2017 r. Oferta N-Parku została kompleksowo zmodernizowana, odpowiadając na potrzeby klientów.
– Oprócz popularnych marek, jak Spar i Rossmann oraz nowo otwartego Pepco, od września poznaniacy będą mogli zrobić zakupy także w RTV Euro AGD oraz Inmedio – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Grupie Napollo. Układamy portfolio najemców N-Parku tak, by klienci mieli możliwość robienia wygodnych, kompletnych i jakościowych zakupów, dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć ofertę o właśnie te dwie, znane i solidne marki.
RTV Euro AGD jest polską firmą, liderem rynku sprzedaży elektroniki użytkowej oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W ofercie ma kilkadziesiąt tysięcy produktów najnowocześniejszych polskich i światowych marek.
Z kolei Inmedio stanowi sieć salonów, na które składa się ponad 450 sklepów oferujących bogaty asortyment prasy krajowej i zagranicznej, sprzedawany według nowoczesnego konceptu wypracowanego we współpracy Lagardère Travel Retail z Grupą Eurocash. Otwarcie salonu prasowego planowane jest na koniec września.
W 2021 roku Napollo przeprowadziło modernizację obiektu. Dziś powierzchnia najmu w poznańskim N-Parku to ok. 5300 mkw., a liczba lokali handlowych sięga 19 wraz ofertą usługową i gastronomiczną.
O Napollo
Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów.
Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala.
Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili dobiega końca budowa N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na koniec tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD. Ruszyła już także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter